Komunikat prasowy Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków” 10.02.2010 12:22 Orange Wyjazd na weekend, romantyczna kolacja przy świecach, a może wyjście
Komunikat prasowy Walentynki World Wide, czyli miłość bez granic 14.02.2014 11:07 SITA I love you, ich liebe dich – „Kocham – jak to łatwo powiedzieć”, w każdym języku. Ktoś kiedyś stwierdzi�
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobietyDagmara GmitrzakPREMIERA 14 styczniaZacznij wreszcie żyć dla siebie!Pewnie już słyszałaś te słowa: „Zacznij żyć dla siebie, pokochaj siebie!”. Al
Komunikat prasowy Prześlij swoją Walentynkę MMSem! 05.02.2004 15:51 PTK Centertel Od 1.do 15.02.2004 r. w sieci Idea dostępnych jest wiele specjalnychpromocji i usług przygotowanych specjalnie na coraz popularniejsze,także
Walentynkowy zwyczaj wysyłania karteczek, to bardzo miła sprawa. Nie jest to Polska tradycja i nie ma niczego wspólnego z naszym krajem, jednak przywędrowała do nas i została tu na dobre.Jest to zwyczaj na tyle miły, że każdy
Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej
Komunikat prasowy Czy to jest sympatia, czy to jest kochanie? – walentynkowy raport NewsPoint 14.02.2008 11:05 NetSprint.pl NewsPoint przygotował okolicznościowy walentynkowy raport na temat serwisów randkowych. Zesta
Komunikat prasowy Walentynki z LogosTour 14.12.2010 20:41 LogosTour W tym roku zaproście ukochaną osobę na kolację do wyjątkowej restauracji… w Johannesburgu. Albo na romantyczny spacer… po Hanoi. Za cel obierz
Komunikat prasowy E-handel triumfuje – tu święta trwają do stycznia 29.12.2011 11:16 Akademia Allegro Świąteczny boom w handlu kończy się tradycyjnie 24 grudnia, wraz z pierwszą gwiazdką – ta zasada nie
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte