Komunikat prasowy eBay przy współpracy z trzema wybitnymi kanadyjskimi projektantami biżuterii stworzył ekskluzywną kolekcję walentynkową dostępną również na ebay.pl 31.01.2013 13:25 ebay Warszawa, 31.01. 2013 EBAY
Walentynki to bardzo miły dzień, zwłaszcza dla tego, kto dostał kartkę walentynkową. Dorośli traktują kartki walentynkowe jako znak, że ktoś o nich pamięta. Dzieci zaś i młodzież traktują je bardzo poważnie i niejeden n
Wiele osób, które jeszcze nie mają swojej drugiej połowy, zastanawia się, jak ją znaleĹşć. Niektórzy zdają się na los, zwłaszcza kobiety, sądząc, że ten jedyny, wybrany, znajdzie się sam we właściwym czasie. Jak jest
Komunikat prasowy Prześlij swoją Walentynkę MMSem! 05.02.2004 15:51 PTK Centertel Od 1.do 15.02.2004 r. w sieci Idea dostępnych jest wiele specjalnychpromocji i usług przygotowanych specjalnie na coraz popularniejsze,także
Jak wyznać miłośćCzternasty lutego to święto zakochanych. Walentynki, które przywędrowały do Polski z innego świata, są dziś bardzo znanym świętem. Oczywiście,t o święto w cudzysłowiu, chociaż jest już rozpoznawane
Komunikat prasowy Walentynkowa oferta dla dwojga – konto i karta kredytowa bez opłat 15.02.2005 13:35 Grupa mBank MultiBank – detaliczna część BRE Banku SA – zaprasza na przedłużone Walentynki z okazji, k
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Komunikat prasowy LOVE Life. Walentynki w DUKA 31.01.2012 12:48 DUKA Z miłości do kulinarnych doznań DUKA prezentuje kolekcję produktów dedykowanych nie tylko zbliżającym się Walentynkom. Produkty pozwalające dodatkowo
Poczuj miłosne uniesienie z marką Claire’s!Czternasty luty to wyjątkowy dzień nie tylko dla zakochanych. Już z początkiem tego miesiąca walentynkowa aura romansu udziela się wszystkim dookoła. Z tej okazji, marka Claire
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded