Komunikat prasowy Ruszyła walentynkowa kampania serwisu Allegro 13.02.2012 09:29 Grupa Allegro Sp. z o. o. Miłość to gra. Czasem wstępna, często podstępna. Z pewnością angażująca i wciągająca, bez dwóch zdań emocjonująca! Miłość to gra, w którą można grać bez końca. Bazując na tych spostrzeżeniach stworzona została walentynkowa akcja pod hasłem LOVE GAMES. XO XO., która właśnie wystartowała. W nawiązaniu do coraz popularniejszego święta z 14 lutego, czyli Walentynek, stworzona została krótka, bo dwudniowa, ale za to intensywna kampania walentynkowa. Hasło tegorocznej kampanii to LOVE GAMES. XO XO. Co oznaczają symbole XO XO i jak się one mają do hasła LOVE GAMES? – XO XO to symboliczny zapis uścisków i całusków stosowanych w mailach i sms-ach. O/X kojarzy się także z prostą grą w „kółko/krzyżyk” – mówi Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Allegro. Idąc tym tropem skojarzeń w naszej kampanii dajemy użytkownikowi możliwość zagrania w X/O wykorzystując do tego XO XO, czyli całuski wysyłane przez naszych bohaterów występujących na banerach video. I stąd wzięło się LOVE GAMES. XO XO. – dodaje Brzęczkowski. Na potrzeby kampanii stworzona została podstrona xoxo.allegro.pl. W komunikacji akcji wykorzystane zostały również formaty rich mediowe. W ramach kampanii można wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody walentynkowe. Zadaniem użytkownika będzie stworzenie życzeń walentynkowych (video, foto lub słownych) i wysłanie ich ze strony xoxo.allegro.pl do swojej „Walentynki”. Do wygrania jest aż 2450 nagród! XO XO. Kreację przygotował zespół marketingu Allegro.