Komunikat prasowy Walentynkowe swatanie GoldenSubmarine 04.02.2010 16:50 Golden Submarine GoldenSubmarine swata użytkowników Facebooka z pracownikami agencji interaktywnych. Chcesz przekonać się, który z pracowników agenc
Warszawa, 26 stycznia 2015Kolekcja Momenty od W.KRUKNiech każda chwila trwa wiecznie! Specjalne na Walentynki W.KRUK przygotował kolekcję Momenty, której każdy wzór symbolizuje to, co najważniejsze. Kolekcja Momenty wykonana
Komunikat prasowy Jak spędzić oryginalne walentynki 30.01.2012 10:30 Tripsta Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa
Komunikat prasowy Na Walentynki Pekao SA sprzyja zakochanym i oszczędnym 04.02.2010 15:58 Bank Pekao SA Bank Pekao SA na Walentynki przygotował kolejną atrakcyjną ofertę dla swoich klientów – „Rabaty od serca
Komunikat prasowy Walentynkowa oferta dla dwojga – konto i karta kredytowa bez opłat 15.02.2005 13:35 Grupa mBank MultiBank – detaliczna część BRE Banku SA – zaprasza na przedłużone Walentynki z okazji, k
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded
Komunikat prasowy Walentynki cyberprzestępców 07.02.2008 16:35 G DATA Software Walentynki należą do tych dni w roku, kiedy zwiększa się aktywność cyberprzestępców – ostrzegają eksperci G DATA. Dlatego konieczn
Data publikacji: 2016-02-09, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad połowa osób w związkach obchodzi walentynki. Osoby starsze robią to rzadziej, ale są w stanie wydać na ten cel znacznie więcejKategoria: Handel, B
Komunikat prasowy Strefa Walentynek 12.02.2007 16:42 Orange Walentynkowe serwisy w Orange World Wszechobecne serduszka już od początku lutego zwiastują nadchodzący dzień Świętego Walentego. Ciekawe propozycje dla zakoch
Komunikat prasowy Inwestycje.pl: Biznes polubił świętego Walentego 14.02.2008 15:38 Inwestycje.pl SA W walentynki obroty sklepów ze słodyczami, kwiatami i bielizną rosną o 15 – 20 proc. Do boju o portfele milionó