Komunikat prasowy Miłość nie zna granic – gdzie spędzić dzień św. Walentego? 14.02.2013 15:41 Tripsta Święto zakochanych – coroczny festiwal miłości, który skłania do czułych wyznań i romantycznyc
Do zakochania – jeden łyk! Eliksir miłości potrzebny na CITO! Walentynki to jeden z dni w roku, które spędza się w towarzystwie wyjątkowej osoby. Warto więc zadbać o niepowtarzalną oprawę tego czasu. Magii wspólne
Komunikat prasowy Poczuj miętę w Walentynki! 08.02.2010 13:01 NestlĂŠ Polska S.A. 14 lutego możesz umilić czas najważniejszej dla ciebie osoby. Wszystko za sprawą pysznych czekoladek AFTER EIGHT w eleganckim, walentynko
Data publikacji: 2020-02-11, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynki będzie w tym roku świętować ponad 60 proc. Polaków. Średnio wydamy na ten cel 143 złKategoria: Handel, BIZNESNajczęściej święto zakochan
Koronkowe, przezroczyste akcenty z kolekcji Intimissimi to najbardziej kobiecy sposób na Walentynki!Najnowsza kolekcja Intimissimi prezentuje zupełnie nowe podejście do klasycznej uwodzicielskiej bielizny. Dzięki nowatorskim rozwi
Komunikat prasowy „Panie pilocie, dziura w samolocie!” – NewsPoint o tanich liniach lotniczych 22.04.2008 15:18 NetSprint.pl Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Pol
Komunikat prasowy Ach ci mężczyĹşni! – czyli jak smacznie świętować 10 marca 07.03.2013 15:57 Knorr Od niedawna w polskim kalendarzu zagościło nowe święto – obok Dnia Chłopaka (30 IX) i Dnia Ojca (23 V
Komunikat prasowy Ulubiona bielizna Polek 08.08.2013 14:22 Ulubionabielizna.pl Na podstawie wyników sprzedaży ostatniego półrocza sklep ulubionabielizna.pl przygotował zestawienie prezentujące preferencje Polek w zakupie
Komunikat prasowy Walentynki w czekoladzie 12.02.2010 11:07 Merlin.pl Erotyczne E-upominki Polaków Wraz ze zbliżającymi się Walentynkami sklepy internetowe odnotowują zwiększone obroty sprzedaży. Kupowanie upominków w i
Jak oryginalnie spędzić Walentynki? Inspiracje i wyniki sondyWyniki sondy zrealizowanej przez serwis PrezentMarzeń.com pokazują, iż coraz częściej zamiast materialnych upominków, podarowujemy bliskiej osobie w prezencie emocje