Kubuś Puchatek, postać z literatury dziecięcej stworzona 14 paĹşdziernika 1926 roku przez brytyjskiego pisarza A. A. Milne’a.W pierwszej książce o Kubusiu Puchatku pojawiły się takie postacie jak: Prosiaczek, Królik, K
Informacja prasowaSzczecin, 10 lutego 2015Walentynki według Sylwii MajdanWalentynki tuż-tuż, a nie masz jeszcze doskonałego prezentu? Twoja ukochana śledzi najnowsze trendy i interesuje się modą? Koszulki zaprojektowane przez
Temat na czasie, wiadomo, co będzie już w czwartek, 14 lutego – niektórzy będą opijać swoje święto, inni będą ryczeć w poduszkę i się dołować, a jeszcze inni potraktują ten dzień tak, jak każdy inny. I brawo tak
Przesyłam Ci kwiat stokrotki, kwiat fiołka i i róży kwiat. Dlaczego? Stokrotka ma płatków sto, więc nie zgadniesz i tak: kto. Fiołek ma ładny zapach – więc kiedy go powąchasz, pomyślisz o nieznajomym. Róża? Symbo
Komunikat prasowy Walentynki z AllPay 23.01.2007 17:00 Dotpay Życząc wszystkim zakochanym szczęścia w miłości, AllPay przygotował walentynkową promocję, dzięki której dwie pary spędzą niezapomniany weekend w Karpacz
Komunikat prasowy Portale dla rodziców – raport NewsPoint, Mediadzieci.pl oraz Branży Dziecięcej 11.02.2009 13:10 NetSprint.pl Kolejny raport, opracowany przez NewsPoint wspólnie z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięc
Komunikat prasowy „Panie pilocie, dziura w samolocie!” – NewsPoint o tanich liniach lotniczych 22.04.2008 15:18 NetSprint.pl Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Pol
Komunikat prasowy Kopenhaga, a może Lwów? Pomysły na oryginalne Walentynki za granicą 04.02.2013 11:00 KAYAK Przed nami kolejne Walentynki i wieczny dylemat, który co roku przeżywają zakochani: jakim prezentem zaskoczyć
Warszawa, 26 stycznia 2015Kolekcja Momenty od W.KRUKNiech każda chwila trwa wiecznie! Specjalne na Walentynki W.KRUK przygotował kolekcję Momenty, której każdy wzór symbolizuje to, co najważniejsze. Kolekcja Momenty wykonana
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte