Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Komunikat prasowy „Otwórzmy serce” w Walentynki, akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce 13.02.2014 10:39 SOS Wioski Dziecięce Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło akcję walentynkową „Otwó
Komunikat prasowy Walentynki w Auchan 10.02.2012 11:36 Auchan Polska Sp. z o.o. Walentynkowe święto, choć zaczerpnięte z zachodu, od lat cieszy Polaków. Z tej okazji, podzielając sympatyczny nastrój Walentynek sklepy Auc
GoĹşdzik, rajstopy – a może kawa?Ponoć dla dżentelmena Dzień Kobiet trwa cały rok. 8 marca to jednak szczególna okazja, w której każda przedstawicielka płci pięknej lubi poczuć się rozpieszczoną. Podpowiadamy, j
Komunikat prasowy Czy wysłałeś już kartkę swojej Walentynce? 14.02.2013 14:30 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Święto zakochanych to wyjątkowy dzień. Słodycze, kwiaty i biżuteria, w sklepach króluje czerwień, a
Komunikat prasowy Walentynkowy konkurs Netii 01.02.2012 14:38 Netia Netia ogłasza wielki konkurs Walentynkowy. Do wygrania dwuosobowa wycieczka do Hollywood i wiele innych atrakcyjnych nagród. Aby wziąć udział w konkursie w
Komunikat prasowy Ulubiona bielizna Polek 08.08.2013 14:22 Ulubionabielizna.pl Na podstawie wyników sprzedaży ostatniego półrocza sklep ulubionabielizna.pl przygotował zestawienie prezentujące preferencje Polek w zakupie
Komunikat prasowy Zakochani są wśród kart – 08.02.2006 08:55 Grupa mBank Z okazji Walentynek MultiBank oferuje swoim klientom wydanie bezpłatnej dodatkowej karty kredytowej oraz otwarcie MultiKonta dla dwojga w specj
Informacja prasowa Warszawa, 27 stycznia 2015Walentynkowe afrodyzjaki, czyli bielizna dla zakochanychRomantyczne pocałunki i czułości to wstęp do prawdziwie pikantnego
Komunikat prasowy Rusza druga odsłona kampanii walentynkowej Allegro 10.02.2011 11:34 Grupa Allegro Sp. z o. o. Na kilka dni przed Walentynkami rusza druga odsłona Salonu Wróżby Miłosnej – czyli kampanii Allegro, w