Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej
Komunikat prasowy Walentynkowe serwisy SMS w Idei 04.02.2003 15:00 PTK Centertel W Idei dostępnych jest kilkadziesiąt różnorakich serwisów informacyjnych SMS, które cieszą się rosnącą popularnością. Idea posiada wiod
Komunikat prasowy Wspólny prysznic w Walentynki? To możliwe dzięki kabinie dla dwojga od Deante 14.02.2012 13:02 DEANTE Oszczędność miejsca, czasu, wody, a przy okazji chwile bliskości z wybrankiem serca. Wszystko to w p
Komunikat prasowy Gospodarcze walentynki: PKB w IV kw. wzrosło o 2,7% 14.02.2014 13:30 Bankier.pl W czwartym kwartale 2013 roku produkt krajowy brutto Polski był o 2,7% wyższy niż przed rokiem – podał Główny Urzą
Komunikat prasowy „Panie pilocie, dziura w samolocie!” – NewsPoint o tanich liniach lotniczych 22.04.2008 15:18 NetSprint.pl Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Pol
Komunikat prasowy Walentynkowe swatanie GoldenSubmarine 04.02.2010 16:50 Golden Submarine GoldenSubmarine swata użytkowników Facebooka z pracownikami agencji interaktywnych. Chcesz przekonać się, który z pracowników agenc
Komunikat prasowy Walentynkowa promocja w Idea POP 05.02.2004 15:57 PTK Centertel Od 4 do 29.02.2004 r. w ofercie bezabonamentowej Idea POP dostępna jestspecjalna „walentynkowa” promocja, w ramach której przy zakup
Komunikat prasowy 3 miesiące internetu za 1 zł na Walentynki od Netii 13.02.2014 11:59 Netia Netia przygotowała specjalną, limitowaną ofertę na Walentynki – aż trzy miesiące szybkiego internetu za 1 zł oraz pak
Wierszyk walentynkowy to coś, co warto wysłać komuś na walentynki. Często zdarza się, że krótkie wierszyki walentynkowe dostajemy sms-em, jednak dłuższy wiersz walentynkowy warto umieścić na tradycyjnej walentynce: karteczc
Data publikacji: 2014-02-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazd coraz popularniejszym sposobem na spędzenie walentynek. 88 proc. turystów wybrało miasta europejskieKategoria: Konsument, BIZNESRośnie zainteresowa