Uwaga na internetowe oszustwa w WalentynkiW ferworze zakupów łatwo może być o kosztowną pomyłkę, zwłaszcza gdy chodzi o prezent dla ukochanej osoby. W czasie przeglądania walentynkowych okazji należy zachować ostrożność
Komunikat prasowy E-handel triumfuje – tu święta trwają do stycznia 29.12.2011 11:16 Akademia Allegro Świąteczny boom w handlu kończy się tradycyjnie 24 grudnia, wraz z pierwszą gwiazdką – ta zasada nie
Informacja prasowa,Warszawa, styczeń 2013 r.Love is EverywhereKażde serce ma swój sekret – Idealne na Walentynki!!! Puzderka-zawieszki w kształcie serc. Ażurowe wieczko każdegoz nich, tworzy najpiękniejsze hasło św
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Komunikat prasowy Ulubiona bielizna Polek 08.08.2013 14:22 Ulubionabielizna.pl Na podstawie wyników sprzedaży ostatniego półrocza sklep ulubionabielizna.pl przygotował zestawienie prezentujące preferencje Polek w zakupie
Gdy Cię pierwszy raz ujrzałemjuż się w Tobie zakochałemtaki banał, wierszyk krótkimoże zniszczyć Twoje smutkibo to prawda jest szalonaże ma miłość nieskończonauczuciem pałam do Ciebiegorącym jak słońce na niebi
Komunikat prasowy Powiedz „kocham” z Lidlem 07.02.2012 12:39 Lidl Powiedz „kocham” z Lidlem! Zastanawiasz się nad cudownym podarunkiem dla osoby, którą kochasz? Prezentem, który ją zaskoczy
Trudno wyobrazić sobie bardziej „romantyczne” walentynki, niż te spędzone w atmosferze wzajemnych pretensji i wyrzutów, spowodowanych zerwaniem w ten dzień (akurat). Czy data 14 lutego jest odpowiednia do tego, by komu
Komunikat prasowy Miłość i – nowoczesna technologia 14.02.2014 11:00 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Tradycyjny prezent walentynkowy, taki jak kwiaty czy wspólna kolacja na pewno mile zaskoczy naszą drugą po
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte