Komunikat prasowy Portale dla rodziców – raport NewsPoint, Mediadzieci.pl oraz Branży Dziecięcej 11.02.2009 13:10 NetSprint.pl Kolejny raport, opracowany przez NewsPoint wspólnie z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięc
Komunikat prasowy Walentynkowe Profity w Idei 13.02.2002 06:00 PTK Centertel Z okazji tzw. Walentynek (czyli Święta Zakochanych – 14.02) Idea przygotowała specjalne oferty w ramach programu Idea Profit: WALENTYNKI CAŁE
Walentynki to czas nie tylko spotkań ukochanych, ale także czas zwiększonych ich kontaktów telefonicznych. Można także przesłać sms-a do ukochanej osoby. Jest wiele krótkich wierszyków, rymowanek, które można wpisać w tre
Data publikacji: 2016-02-09, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad połowa osób w związkach obchodzi walentynki. Osoby starsze robią to rzadziej, ale są w stanie wydać na ten cel znacznie więcejKategoria: Handel, B
Komunikat prasowy Wygraj skrzynkę wina w e-biznes.pl 13.02.2002 13:16 Serwis Informacyjny e-biznes.pl Z okazji zbliżających się Walentynek Serwis Informacyjny e-biznes.pl wraz serwisem Wino24.pl zorganizował konkurs w któr
Komunikat prasowy Filmy dla zakochanych w aplikacji Strefa VOD na Samsung Smart TV 13.02.2013 10:00 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Z okazji zbliżających się Walentynek w aplikacji Strefa VOD będzie można znaleĹşć
Komunikat prasowy Pomysły na Walentynki – najwyższy czas, by o tym pomyśleć 11.02.2014 13:24 Benefit Systems W tym roku kalendarz sprzyja zakochanym. 14 lutego wypada w piątek, więc dzięki wyjątkowo korzystnemu u
Komunikat prasowy Nowe uslugi SMS w Idei: Logo; Nokia Club i konkursy SMS z Radio Zet, TVN, Onet 13.02.2002 17:28 PTK Centertel W Idei dostępne jest kilkadziesiąt różnorakich serwisów informacyjnych SMS, które cieszą się
Komunikat prasowy Ulubiona bielizna Polek 08.08.2013 14:22 Ulubionabielizna.pl Na podstawie wyników sprzedaży ostatniego półrocza sklep ulubionabielizna.pl przygotował zestawienie prezentujące preferencje Polek w zakupie
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded