Aktualności LIFESTYLE Styl życia

A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy

A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy
Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę

Data publikacji: 2020-09-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną.

A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy Styl życia, LIFESTYLE - Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną.

 

Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną. Firma, znana wcześniej w Polsce jako Iperfumy.pl, pokazuje w niej cztery historie zwykłych kobiet, inspirujących się otaczającym je pięknem w codziennych sytuacjach. Nowa kampania reklamowa Notino przypomina, że szeroka oferta produktów z branży beauty, atrakcyjne ceny oraz bezkonkurencyjne usługi sprawiają, że świat piękna nigdy jeszcze nie był tak powszechnie dostępny. 

Nowy spot miał swoją premierę w Polsce, gdzie Notino obecne jest już od 14 lat. W samym 2019 roku firma zyskała zaufanie 1 073 867 polskich klientów, dostarczając do ich domów 2 190 446 przesyłek. ?Polska to nasz największy rynek, a polski klient jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego też zdecydowaliśmy się na premierę nowego spotu właśnie tutaj?, podsumowała Martina Juráňová, brand and campaigns manager w firmie Notino. 

Główne role w spocie reklamowym Notino gra pięć kobiet, które nie występowały wcześniej przed kamerą. Sceny ukazują je w codziennym życiu ? w pracy, na siłowni czy na imprezie, gdzie kobiety obserwują się nawzajem, zyskując inspirację, by podkreślać swoje piękno na nowe sposoby. ?Kobiety poszukują inspiracji w swoim otoczeniu, znajdując na przykład nowe sposoby pielęgnacji i stylizacji włosów. Ładniejszy odcień szminki. Perfumy, które jeszcze lepiej podkreślą ich osobowość. My, kobiety, przeżywamy takie sytuacje każdego dnia?, podsumowuje historię reklamy Juráňová, dodając, że ?te codziennie zdarzenia budzą w nas pragnienie czegoś lepszego. Inspirują nas i motywują do pozytywnych zmian?.

W spocie reklamowym firma pokazuje, jak łatwo dostępny jest świat beauty. Dzięki temu, że Notino oferuje ponad 55 000 produktów od ponad 1 150 marek, atrakcyjne ceny oraz szybką dostawę przesyłek, każda kobieta ma teraz w zasięgu kilku kliknięć kosmetyki i perfumy, jakich tylko zapragnie. ?W Notino jesteśmy zawsze blisko swoich klientów i wierzymy, że piękno jest w każdym z nas. Nasza oferta i świadczone przez nas usługi mają czynić świat beauty jeszcze bardziej dostępnym, by pomóc kobietom odnaleźć drogę do produktów, które spełnią ich potrzeby?, dodaje Juráňová. 

A to już wiesz?  Nowe przełączniki od NETGEAR

Reklamę przygotował czeski reżyser Štěpán Zálešák. Nad produkcją pracował sztab złożony z 40 osób, zdjęcia trwały trzy dni. Spot reklamowy przedstawia wszystkie kategorie produktowe oferowane przez Notino ? perfumy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji twarzy i włosów. ?Oryginalność naszej reklamy wyraża się w jej różnorodności. Opowiadając cztery historie, możemy z nich wybrać kilka krótszych scen i podkreślić w ten sposób niektóre kategorie. Sprawdzi się zarówno jako pojedyncza część, jak i element większego obrazu. A to dla nas, jako międzynarodowego gracza, jest niezwykle ważne?, podsumował Oldřich Dostál, brand marketing director w Notino. W przygotowaniu jest już świąteczna wersja nowej kampanii, która będzie mieć premierę pod koniec roku. Spot pojawi się we wszystkich większych stacjach telewizyjnych, a także w internecie oraz portalach społecznościowych.

 

Spot można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=GfVoyKzB1B4&feature=emb_logo  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy Styl życia, LIFESTYLE - Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy