Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Wzruszający spot świąteczny Empiku ? bajka ze szczęśliwym zakończeniem

Wzruszający spot świąteczny Empiku ? bajka ze szczęśliwym zakończeniem
Premiera spotu i świątecznej kampanii

Data publikacji: 2018-11-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzruszający spot świąteczny Empiku ? bajka ze szczęśliwym zakończeniem
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej

Wzruszający spot świąteczny Empiku ? bajka ze szczęśliwym zakończeniem Styl życia, LIFESTYLE - Premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej

Tegoroczna reklama świąteczna Empiku ?Żeby Cię lepiej widzieć? chwyta za serce i każe się zastanowić: czy ekran i wirtualny świat nie przesłaniają rzeczywistości? Empik przekonuje, że bajkowe święta mogą się wydarzyć, jeśli skupimy się na tym, co najważniejsze: na bliskości, rozmowie z drugim człowiekiem czy realizacji wspólnych pasji. W jedną z ról w reklamie wcieliła się Helena Norowicz, a muzykę skomponował Włodek Pawlik.

 

Bajka o dobrej Babie-Jadze i kuszącym tablecie

 

Promujący kampanię film, za którego kreację odpowiada agencja Leo Burnett, to połączenie bajkowego story z elementami rzeczywistości, w której główną rolę coraz częściej odgrywają nowe technologie. Kilkuletnia narratorka spotu snuje swoją własną opowieść, w której świat realny w zabawny, a zarazem niepokojący sposób miesza się z tym bajkowym. Siedząc pod choinką, opowiada rodzicom o Czerwonym Kapturku, który bez powodzenia szuka kogoś, kto się z nią pobawi. Wszystkie bajkowe postaci ? krasnoludki, Jaś i Małgosia, a nawet dziewczynka z zapałkami są zajęte ? grają w gry komputerowe, czatują, siedzą z nosami zatopionymi w smartfonach. Tylko bezradna Baba-Jaga, zagrana przez Helenę Norowicz, nawiązuje z dziewczynką kontakt. Jaś i Małgosia bowiem prędzej skuszą się na wirtualną grę w cukierki niż jej słodką chatkę z piernika? Narracja w delikatny i naturalny sposób chwyta za serce, a następnie każe się zastanowić ? dokonać osobistego rozrachunku. Czy ekran nie przesłania mi rzeczywistego świata?

 

 

Spot z przesłaniem ? najważniejsze znajdziesz w środku

 

?Święta są tym momentem, kiedy najłatwiej jest się zatrzymać i zreflektować. Pomyśleć o tym, co za nami i co nas czeka, a także spojrzeć na bliskich, na ich potrzeby, pasje i uczucia ? komentuje Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku. I dodaje: – Ta bajka ma szczęśliwe zakończenie. Zalśni ono łzą w oku filmowego taty i zapewne wywoła u widzów niejedno wzruszenie. I choć technologia pomaga zachować kontakt, to kiedy tylko jest możliwość, warto spotkać się naprawdę, ?żeby się lepiej widzieć?. Nie chodzi o to, aby odrzucić świat online, ale żeby się w nim nie zamykać.

A to już wiesz?  UBEZPIECZENIE Z KARTĄ ISIC

 

Świąteczny spot Empiku jest głosem w ważnym społecznym temacie ? potwierdza to Aldona Zdrodowska ? psycholożka społeczna, badaczka internetu i nowych technologii, współautorka badań European Kids Online: ? Cyfrowy świat ekranów wielu dzieciom wydaje się ciekawszy niż rzeczywistość dookoła, dlatego kusi je i wciąga bardziej niż inne zabawki, zabawy i bajki. Młodym użytkownikom technologii ? zarówno dzieciom, jak i nastolatkom ? bardzo trudno jest zachować umiar, oderwać się od źródła nieprzerwanej rozrywki i ciągłej wymiany informacji. W konsekwencji niektórzy z nich oddalają się od nas w uzależnienie od technologii, w cyfrową samotność czy nawet depresję. Dlatego tak istotne jest, aby rodzice i inni ważni dla dziecka dorośli zadbali o odzyskanie kontaktu z nim ? tego najbardziej naturalnego, twarzą w twarz, we wspólnej zabawie, w rozmowie, przy wspólnych aktywnościach.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wzruszający spot świąteczny Empiku ? bajka ze szczęśliwym zakończeniem Styl życia, LIFESTYLE - Premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy