Aktualności LIFESTYLE Styl życia

WSKOCZ NA PUSZKĘ ? rusza największa kampania w historii marki BLACK!

WSKOCZ NA PUSZKĘ ? rusza największa kampania w historii marki BLACK!
W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania połączona będzie z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie spotkanie z Mikiem

Data publikacji: 2016-08-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WSKOCZ NA PUSZKĘ ? rusza największa kampania w historii marki BLACK!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania połączona będzie z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie spotkanie z Mikiem Tysonem.

WSKOCZ NA PUSZKĘ ? rusza największa kampania w historii marki BLACK! Styl życia, LIFESTYLE - W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania połączona będzie z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie spotkanie z Mikiem Tysonem.

W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink  – lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki BLACK Energy Drink. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.

Już 15 sierpnia startuje kampania wizerunkowa marki BLACK Energy Drink ? najczęściej wybieranej przez konsumentów marki napojów energetycznych w Polsce.* Kampania, której motywem przewodnim jest hasło: BLACK – I MOŻESZ WIĘCEJ połączona jest z ogólnopolskim konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. ?Black to energetyczny power, który wyzwala siłę do działania, mobilizuje i wyostrza zmysły, dzięki czemu możemy osiągnąć więcej. Chcemy zmobilizować naszych konsumentów do działania – najlepsi z najlepszych spotkają się z Mikem Tysonem i otrzymają zapas customizowanych puszek BLACK ze swoim wizerunkiem ? powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.wskocznapuszke.pl i wysłać zdjęcie, będące dowodem na to, że z BLACK możesz więcej.  Jesteś mocniejszy, bystrzejszy, mądrzejszy  – masz więcej energii  i ochoty na kolejne wyzwania.

Intensywna kampania reklamowa marki BLACK będzie miała charakter 360 stopni, obejmując swoim zasięgiem wszystkie media: telewizję, Internet, radio, prasę handlową, POSM i outdoor.  Emitowane w TV spoty 30s, 15s i 8s będą  pokazywały energetyczne działanie BLACK w aspiracyjnym i luksusowym świecie marki.  Spoty będą emitowane  w największych ogólnopolskich stacjach TV: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. 

A to już wiesz?  Hart ducha po fińsku ? czyli słów kilka o sisu

Kampania WSKOCZ NA PUSZKĘ oraz konkurs konsumencki potrwają do końca września. Autorem kreacji kampanii jest agencja Bridge 2 Fun, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zentith Optimedia Group.

BLACK. I MOŻESZ WIĘCEJ!

*FoodCare za Nielsen ? Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe, Kioski), sprzedaż wolumenowa w litrach i ilościowa w sztukach marki Black, w skumulowanym okresie czerwiec 2015 – maj 2016 w kategorii Energetyki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
WSKOCZ NA PUSZKĘ ? rusza największa kampania w historii marki BLACK! Styl życia, LIFESTYLE - W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania połączona będzie z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie spotkanie z Mikiem Tysonem.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy