Data publikacji: 2016-08-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WSKOCZ NA PUSZKĘ ? rusza największa kampania w historii marki BLACK!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink. Kampania połączona będzie z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie spotkanie z Mikiem Tysonem.
W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink – lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki BLACK Energy Drink. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.
Już 15 sierpnia startuje kampania wizerunkowa marki BLACK Energy Drink ? najczęściej wybieranej przez konsumentów marki napojów energetycznych w Polsce.* Kampania, której motywem przewodnim jest hasło: BLACK – I MOŻESZ WIĘCEJ połączona jest z ogólnopolskim konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. ?Black to energetyczny power, który wyzwala siłę do działania, mobilizuje i wyostrza zmysły, dzięki czemu możemy osiągnąć więcej. Chcemy zmobilizować naszych konsumentów do działania – najlepsi z najlepszych spotkają się z Mikem Tysonem i otrzymają zapas customizowanych puszek BLACK ze swoim wizerunkiem ? powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.wskocznapuszke.pl i wysłać zdjęcie, będące dowodem na to, że z BLACK możesz więcej. Jesteś mocniejszy, bystrzejszy, mądrzejszy – masz więcej energii i ochoty na kolejne wyzwania.
Intensywna kampania reklamowa marki BLACK będzie miała charakter 360 stopni, obejmując swoim zasięgiem wszystkie media: telewizję, Internet, radio, prasę handlową, POSM i outdoor. Emitowane w TV spoty 30s, 15s i 8s będą pokazywały energetyczne działanie BLACK w aspiracyjnym i luksusowym świecie marki. Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach TV: TVP1, TVP2, TVN, Polsat.
Kampania WSKOCZ NA PUSZKĘ oraz konkurs konsumencki potrwają do końca września. Autorem kreacji kampanii jest agencja Bridge 2 Fun, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zentith Optimedia Group.
BLACK. I MOŻESZ WIĘCEJ!
*FoodCare za Nielsen ? Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe, Kioski), sprzedaż wolumenowa w litrach i ilościowa w sztukach marki Black, w skumulowanym okresie czerwiec 2015 – maj 2016 w kategorii Energetyki.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE