Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieści tysięcy ?sprzymJEŻeńców?!

Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieści tysięcy ?sprzymJEŻeńców?!
Obchodzony 10 listopada Dzień Jeża jest dobrą okazją do przypomnienia, że te zwierzęta są zagrożone obecnie całkowitym

Data publikacji: 2016-11-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieści tysięcy ?sprzymJEŻeńców?!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Obchodzony 10 listopada Dzień Jeża jest dobrą okazją do przypomnienia, że te zwierzęta są zagrożone obecnie całkowitym wyginięciem.

Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieści tysięcy ?sprzymJEŻeńców?! Styl życia, LIFESTYLE - Obchodzony 10 listopada Dzień Jeża jest dobrą okazją do przypomnienia, że te zwierzęta są zagrożone obecnie całkowitym wyginięciem.

Akcję pomocy jeżom z sukcesem przeprowadziła marka Dziki Sad. W działania służące ocaleniu tych pożytecznych zwierząt zaangażowało się niemal czterdzieści tysięcy osób, a w rozpropagowanie akcji włączyło się szerokie grono influencerów.

 

Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec, będący intrygującym połączeniem piwa z napojem o smaku cydru ­­? mówi Maja Bucholc, Junior Brand Manager Dziki Sad & Strongbow w Grupie Żywiec. ? Od momentu powstania marka jest związana z jeżami ? są one istotnym ogniwem w historii Dzikiego Sadu i bohaterami kampanii. Stąd nasza decyzja o zaangażowaniu w działania służące ich ochronie.

 

Dzięki zorganizowanej przez Dziki Sad akcji, konsumenci mogli w prosty sposób włączyć się w pomoc jeżom. Wystarczyło wejść na stworzoną na potrzeby akcji stronę www.dzikisad.com.pl i kliknąć w zdjęcie jeża. Wszystkie kliknięcia (było ich łącznie 39 300) zamieniły się we wsparcie dla Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Jeży ?Nasze Jeże? ? organizacji, która zajmuje się ratowaniem jeży i pomaga im wrócić do naturalnego środowiska. W nagłośnienie akcji zaangażowało się niemal pięćdziesięciu influencerów, a zasięg wygenerowany przez nich na samym tylko Instagramie to 935 tysięcy.

 

Ogromnym powodzeniem cieszył się również towarzyszący akcji konkurs na stronie www.dzikisad.com.pl – osoby biorące w nim udział rozwiązały łącznie ponad 85 tysięcy ?zaJEŻystych? rebusów. Nagrodami w konkursie były koszulki i zapas Dzikiego Sadu.

 

Kampanię przygotowała agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieści tysięcy ?sprzymJEŻeńców?! Styl życia, LIFESTYLE - Obchodzony 10 listopada Dzień Jeża jest dobrą okazją do przypomnienia, że te zwierzęta są zagrożone obecnie całkowitym wyginięciem.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Walentynki last minute ? 3 sposoby na piękny wygląd

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy