Aktualności LIFESTYLE Styl życia

IKONA OZDOBIŁA MURY POLSKICH MIAST, CZYLI JAK HEINZ ŚWIĘTUJE SWOJE 150. URODZINY

IKONA OZDOBIŁA MURY POLSKICH MIAST, CZYLI JAK HEINZ ŚWIĘTUJE SWOJE 150. URODZINY
Heinz, jedna z najbardziej znanych marek na świecie, tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta. Zdjęcia i film, pokazujący ich powstanie, są już

Data publikacji: 2019-03-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKONA OZDOBIŁA MURY POLSKICH MIAST, CZYLI JAK HEINZ ŚWIĘTUJE SWOJE 150. URODZINY
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Heinz, jedna z najbardziej znanych marek na świecie, tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta. Zdjęcia i film, pokazujący ich powstanie, są już dostępne.

IKONA OZDOBIŁA MURY POLSKICH MIAST, CZYLI JAK HEINZ ŚWIĘTUJE SWOJE 150. URODZINY Styl życia, LIFESTYLE - Heinz, jedna z najbardziej znanych marek na świecie, tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta. Zdjęcia i film, pokazujący ich powstanie, są już dostępne.

Urodzinowy streetart

Murale Heinz to inicjatywa w ramach kampanii #150latHeinz, której główną osią jest hasło ?celebracja?. Utrzymane w spójnej konwencji murale ozdobiły charakterystycznym dla marki czerwonym kolorem mury budynków w trzech polskich miast: Warszawy, Gdyni i Wrocławia. Główną bohaterką każdego muralu jest nic innego, jak kultowa szklana butelka ketchupu, której kształtu nie da się pomylić z niczym innym. I tak przy moście Grunwaldzkim we Wrocławiu zobaczymy toast wznoszony butelkami Heinza, a w Gdyni przy ulicy Morskiej ? butelkę stylizowaną na szampana, obsypaną konfetti. Z kolei w sercu stolicy ketchup Heinz pojawił się na tle złotych balonów, obwieszczających wiek tej kultowej już marki. Autorem wszystkich trzech projektów, jak i ich wykonaniem w Warszawie i Wrocławiu, jest agencja GoodLooking Studio. W Gdyni wykonawcą muralu była firma Synergic.

 

Wrocław: https://youtu.be/vKKFmr-A1vE  

Warszawa: https://youtu.be/jXu41ZiWVUM 

Gdynia: https://we.tl/t-gWo8S6V1Q7

 

150 lat doskonałości, kreatywności i innowacji

Chociaż ?ketchup Heinz? to jedno z tych haseł, które od razu przywołują konkretny obraz, a nawet smak, mało kto dokładnie zna historię powstania marki. Firma, założona przez zaledwie 25-letniego Henry?ego Heinz?a z Pittsburga, sięga korzeniami 1869 roku. Dzięki otwartości i kreatywności twórcy, a także wprowadzanym innowacjom, firma w szybko rozwinęła się w jeden z największych sukcesów w historii branży spożywczej. Heinz na stałe zagościł w kuchniach na całym świecie, stał się częścią wyposażenia astronautów NASA, a jedna z gwiazd współczesnej muzyki, Ed Sheeran, nawet wytatuował na swoim ramieniu etykietę ?Heinz 57?. Pomimo śmiałych posunięć i rewolucyjnych rozwiązań wprowadzanych w firmie na przestrzeni czasu, niektóre aspekty marki pozostały niezmienne. Od 150 lat ketchup Heinz jest produkowany z użyciem zaledwie pięciu składników, a jego receptura jest pilnie strzeżoną tajemnicą. W przeciwieństwie do murali ? te na szczęście te możemy oglądać wszyscy.

A to już wiesz?  Walentynki w ?Zakochanym kinie?

 

 

Kontakt dla mediów:

Anna Ginter

MSL

[email protected] | +48 608 392 756

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
IKONA OZDOBIŁA MURY POLSKICH MIAST, CZYLI JAK HEINZ ŚWIĘTUJE SWOJE 150. URODZINY Styl życia, LIFESTYLE - Heinz, jedna z najbardziej znanych marek na świecie, tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, Heinz ozdobił muralami trzy polskie miasta. Zdjęcia i film, pokazujący ich powstanie, są już dostępne.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy