Warszawa, 10.02.2022 r.Zaskocz swoją Walentynkę wyjątkowym daniem dla zakochanych [PRZEPIS]Przez żołądek do serca ? to znane powiedzenie nie traci na aktualności. Na zbliżające się Walentynki wiele osób planuje wyjątkową
Komunikat prasowy Poczuj miętę w Walentynki! 08.02.2010 13:01 NestlĂŠ Polska S.A. 14 lutego możesz umilić czas najważniejszej dla ciebie osoby. Wszystko za sprawą pysznych czekoladek AFTER EIGHT w eleganckim, walentynko
Komunikat prasowy Rozwód z – kredytem 12.02.2013 12:00 Aspiro Prawie 45 tysięcy. Tyle pozwów o rozwód czy separację złożono w całej Polsce w I półroczu 2012 roku. W przeddzień popularnych Walentynek temat moż
Komunikat prasowy Horoskopy dla zakochanych, chcących się zakochać i nie tylko 12.02.2008 12:40 Wirtualna Polska SA Walentynkowe wróżby miłosne, przepowiednie i porady w serwisie Horoskop.wp.pl Miłosne wyznania, romanty
Komunikat prasowy Fortuna przed trzydziestką – raport magazynu studenckiego „?dlaczego” 31.01.2011 16:17 Platforma Mediowa Point Group SA Mają po dwadzieścia kilka lat i obracają fortunami. Niektórzy ni
Komunikat prasowy Walentynki cyberprzestępców 07.02.2008 16:35 G DATA Software Walentynki należą do tych dni w roku, kiedy zwiększa się aktywność cyberprzestępców – ostrzegają eksperci G DATA. Dlatego konieczn
Informacja prasowa12 lutego 2019, Nowy SączPrzez żołądek do serca – pomysły na walentynkową kolację we dwojePrzed nami walentynki, czyli światowy dzień wszystkich zakochanych. Jak zaskoczyć drugą połówkę? Roman
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Data publikacji: 2015-02-13, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żniwa dla handlowców i restauratorów. Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld złKategoria: Handel, BIZNESPolacy polubili święto zakochanych. Nie obc
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte