Komunikat prasowy Slajdzik.pl – pierwszy polski serwis do multimedialnych prezentacji zdjęć od Grupy Pino 09.02.2010 12:25 InternetGroup W portfolio Grupy Pino (Internet Group) pojawił się nowy serwis Slajdzik.pl. Je
Komunikat prasowy Gotuj z sercem na Walentynki 12.02.2013 17:00 Knorr Już wiesz, jak w tym roku wyrazisz miłość ukochanej osobie tego szczególnego dnia? Romantyczny spacer czy domowy seans filmowy wprowadzą zakochanych w
Komunikat prasowy Na Walentynki ceny akcji rosną 14.02.2008 12:11 GOLDENEGG Sp. z o.o. Przedstawione w środę zaskakująco dobre dane makro ze Stanów Zjednoczonych zdecydowanie poprawiły nastroje giełdowych inwestorów. Wed
Komunikat prasowy Walentynkowa kartka Envelo wspiera Fundację „Pocztowy Dar” 07.02.2014 11:30 Poczta Polska Przed nami Walentynki – święto zakochanych obchodzone 14 lutego. Idealnym prezentem na tę okazj
Komunikat prasowy Ruszyła walentynkowa kampania serwisu Allegro 13.02.2012 09:29 Grupa Allegro Sp. z o. o. Miłość to gra. Czasem wstępna, często podstępna. Z pewnością angażująca i wciągająca, bez dwóch zdań emoc
Gdy Cię pierwszy raz ujrzałemjuż się w Tobie zakochałemtaki banał, wierszyk krótkimoże zniszczyć Twoje smutkibo to prawda jest szalonaże ma miłość nieskończonauczuciem pałam do Ciebiegorącym jak słońce na niebi
Komunikat prasowy Polacy zbyt rzadko mówią „kocham cię – wyniki światowego sondażu „Reader s Digest 26.01.2009 17:10 Tarsago Polska Sondaż „Z jednym pytaniem dookoła świata Read
Komunikat prasowy Powiedz „kocham” z Lidlem 07.02.2012 12:39 Lidl Powiedz „kocham” z Lidlem! Zastanawiasz się nad cudownym podarunkiem dla osoby, którą kochasz? Prezentem, który ją zaskoczy
Potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z bezpłatnych rozmów z psychoterapeutąOd 24 września działa bezpłatna infolinia wsparcia dla pełnoletnich kobiet, które znajdują się w trudnym życiowo momencie i potrzebują rozmowy ze spec
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte