Walentynki to czas nie tylko spotkań ukochanych, ale także czas zwiększonych ich kontaktów telefonicznych. Można także przesłać sms-a do ukochanej osoby. Jest wiele krótkich wierszyków, rymowanek, które można wpisać w tre
Walentynki to bardzo dobry czas na podróże czy wycieczki. Miłą wycieczkę można zrobić sobie nawet tego dnia, kiedy idziemy do pracy. Nie musimy od razu wyjeżdżać bardzo daleko, a wyjazd walentynkowy może być w bardzo bliski
Warszawa, 02 lutego 2015 r.Walentynkowe inspiracje – wyjątkowe upominki dla Niej i dla NiegoMiędzynarodowe Święto Zakochanych zbliża się wielkimi krokami. Z myślą o wszystkich, którzy zastanawiają się jaki podarunek
Komunikat prasowy Czekoladki merci – słodki sposób na wyrażenie uczuć 07.01.2009 16:53 Storck Sp. z o.o. Walentynki to dzień, w którym można otwarcie okazać uczucia – te, o których mówimy codziennie i t
Informacja prasowaWarszawa, 16.09.2019 r.Kultura biegania z muzyką w tle. Ulubione utwory siłą motywacjiZapach jesieni unosi się już w powietrzu. Dla wielu biegaczy jest to idealna pora na bicie życiowych rekordów na ulubiony
Komunikat prasowy Ach ci mężczyĹşni! – czyli jak smacznie świętować 10 marca 07.03.2013 15:57 Knorr Od niedawna w polskim kalendarzu zagościło nowe święto – obok Dnia Chłopaka (30 IX) i Dnia Ojca (23 V
Trudno wyobrazić sobie bardziej „romantyczne” walentynki, niż te spędzone w atmosferze wzajemnych pretensji i wyrzutów, spowodowanych zerwaniem w ten dzień (akurat). Czy data 14 lutego jest odpowiednia do tego, by komu
Naturalne afrodyzjaki – przepis na miłośćAfrodyzjaki, które swoją nazwę zawdzięczają greckiej Bogini Miłości- Afrodycie, działają jak prawdziwy eliksir miłości- pobudzają zmysły i wzmagają pożądanie, podkręca
Komunikat prasowy Kultowa „Sztuka kochania” na walentynki! 13.02.2009 09:44 Digital All sp. z o.o. Właśnie ruszyła walentynkowa akcja „Z miłości do książek”. Każdy internauta może za darmo pobra�
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte