Niedługo przyjdzie do nas Mikołaj, po nim będziemy czekać już tylko na walentynki. Pora więc dobrze zaplanować prezenty. Co na mikołaja a co na walentynki? Mikołaj może przynieść ubranie, ciepły szalik, rękawiczki, kosmet
Komunikat prasowy Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce 09.02.2011 15:25 Wirtualna Polska SA Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zast
Komunikat prasowy Polacy zbyt rzadko mówią „kocham cię – wyniki światowego sondażu „Reader s Digest 26.01.2009 17:10 Tarsago Polska Sondaż „Z jednym pytaniem dookoła świata Read
Komunikat prasowy Walentynki w czekoladzie 12.02.2010 11:07 Merlin.pl Erotyczne E-upominki Polaków Wraz ze zbliżającymi się Walentynkami sklepy internetowe odnotowują zwiększone obroty sprzedaży. Kupowanie upominków w i
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości.
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?Co roku zastanawiamy się nad odpowiednim podarunkiem dla naszej drugiej połówki z okazji Walentynek. Jedni stawiają na drobny upominek, który z łatwośc
Czy to wstyd wysyłać anonimową walentynkę? Niepodpisana walentynka zawsze jest intrygująca. I to o wiele bardziej, niż ta, której autora da się jednoznacznie określić. Oczywiście, za sprawą nie zawsze stoją osoby w pełni
Informacja prasowaWarszawa, 7 lutego 2019 r.Sugarfree przedstawia Be My Valentine – nowa kolekcja skradnie Wasze serca! Walentynki – święto dedykowane wszystkim zakochanym zbliża się wielkimi krokami. Ten niezwyk
Komunikat prasowy Z zamiłowania do gotowania. Walentynkowe pomysły z DUKA 08.01.2013 17:17 DUKA Jest wiele pomysłów na Walentynki – intymna kolacja we dwoje przy specjalnie na ten dzień przygotowanych słodkościac
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte