Komunikat prasowy Suknie Å›lubne Macieja Zienia tylko w BuyVip 10.02.2011 11:45 Grupa Allegro Sp. z o. o. Z okazji walentynek BuyVIP przygotowaÅ‚ wyjÄ…tkowÄ… ofertÄ™ Å›lubnÄ… – dokÅ‚adnie 14 lutego w serwisie pojawi si�
Potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z bezpłatnych rozmów z psychoterapeutąOd 24 września działa bezpłatna infolinia wsparcia dla pełnoletnich kobiet, które znajdują się w trudnym życiowo momencie i potrzebują rozmowy ze spec
Komunikat prasowy 3 miesiÄ…ce internetu za 1 zÅ‚ na Walentynki od Netii 13.02.2014 11:59 Netia Netia przygotowaÅ‚a specjalnÄ…, limitowanÄ… ofertÄ™ na Walentynki – aż trzy miesiÄ…ce szybkiego internetu za 1 zÅ‚ oraz pak
Komunikat prasowy Walentynki w Auchan 10.02.2012 11:36 Auchan Polska Sp. z o.o. Walentynkowe święto, choć zaczerpnięte z zachodu, od lat cieszy Polaków. Z tej okazji, podzielając sympatyczny nastrój Walentynek sklepy Auc
Komunikat prasowy Odmień wnętrze nie tylko na Walentynki 13.02.2014 11:01 Dulux Co roku miliony zakochanych na całym świecie szukają pomysłu na spędzenie walentynkowego wieczoru. Niezwykle prostym rozwiązaniem jest kola
Komunikat prasowy Rozwód z – kredytem 12.02.2013 12:00 Aspiro Prawie 45 tysiÄ™cy. Tyle pozwów o rozwód czy separacjÄ™ zÅ‚ożono w caÅ‚ej Polsce w I półroczu 2012 roku. W przeddzieÅ„ popularnych Walentynek temat moż
Czy wiesz, że właśnie w Walentynki ludzie całują się częściej niż innego dnia w roku? Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ Walentynki to dzień zakochanych, często zdarza się, że zakochany wyzna dziewczynie, ze ją kocha. Wt
Komunikat prasowy Walentynki World Wide, czyli miÅ‚ość bez granic 14.02.2014 11:07 SITA I love you, ich liebe dich – „Kocham – jak to Å‚atwo powiedzieć”, w każdym jÄ™zyku. KtoÅ› kiedyÅ› stwierdzi�
Komunikat prasowy Portale dla rodziców – raport NewsPoint, Mediadzieci.pl oraz Branży DzieciÄ™cej 11.02.2009 13:10 NetSprint.pl Kolejny raport, opracowany przez NewsPoint wspólnie z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesiÄ™c
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte