Komunikat prasowy Program Profit dla wszystkich klientów sieci Orange 26.09.2005 13:11 Orange Dla wszystkich klientów sieci Orange dostępny jest specjalny Program Profit. W sieci Orange mogą skorzystać z jego licznych zalet
Walentynki to czas nie tylko spotkań ukochanych, ale także czas zwiększonych ich kontaktów telefonicznych. Można także przesłać sms-a do ukochanej osoby. Jest wiele krótkich wierszyków, rymowanek, które można wpisać w tre
Jak wyznać miłośćCzternasty lutego to święto zakochanych. Walentynki, które przywędrowały do Polski z innego świata, są dziś bardzo znanym świętem. Oczywiście,t o święto w cudzysłowiu, chociaż jest już rozpoznawane
Komunikat prasowy Poczuj miętę w Walentynki! 08.02.2010 13:01 NestlĂŠ Polska S.A. 14 lutego możesz umilić czas najważniejszej dla ciebie osoby. Wszystko za sprawą pysznych czekoladek AFTER EIGHT w eleganckim, walentynko
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte
Komunikat prasowy Erotyczny biznes na Walentynki – jak grzeszą zakochani w Polsce? 20.01.2012 09:27 Akademia Allegro Czerwone róże i wino w Walentynki? Oczywiście, ale tylko jako dodatek do akcesoriów urozmaicający
˙ţTheater Arts French OperaFrench opera is the traditional opera of France and was spread from Italy. It was Cardinal Mazarin a reagent of King Louis XIV who presented the first opera named La Finta Pazza in the year 1645.
Komunikat prasowy Walentynkowa promocja w Idea POP 05.02.2004 15:57 PTK Centertel Od 4 do 29.02.2004 r. w ofercie bezabonamentowej Idea POP dostępna jestspecjalna „walentynkowa” promocja, w ramach której przy zakup
Materiał prasowyWarszawa, 11 lutego 2022 r. Dla ciała i zmysłów ? masaż dla dwojga nie tylko w Walentynki.Kwiaty, czekoladki, restauracja czy kino ? pomysłów na walentynkowy czas jest tyle, ile zakochanych par. Alternatywą d
Bożonarodzeniowe zwyczaje singliautorem artykułu jest Katarzyna BielskaBadanie marketingowe portalu społecznościowego http://www.przeznaczeni.pl(15 grudnia 2008)– Badanie zrealizowano za pomocą ankiety emitowanej na port