INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości.
Komunikat prasowy Pamiętaj o Walentynkach – Statoil mówi Kocham Cię 04.02.2004 15:44 Statoil Poland Sp. z o.o. W dniach od 09 do 14 lutego 2004r. wszyscy zarówno zakochani jak i jeszcze wolni Klienci Statoil, korzystaj
Jeżeli masz termin porodu właśnie w walentynki – to wspaniale. Jest to wyjątkowy dzień. Pomimo tego, że walentynki zostały wymyślone przez człowieka,to jednak ma to swoje Ĺşródło w przyrodzie, która już niedługo
SKARB NIE TYLKO NA WALENTYNKI” – Będą mówić, żeby nie kupować pierścienia, że on nie jest nam potrzebny! – .Taaaak! Oni to mówią, bo chcą zabrać go nam, – chcą go zabrać dla siebie!!!…&
Komunikat prasowy Odmień wnętrze nie tylko na Walentynki 13.02.2014 11:01 Dulux Co roku miliony zakochanych na całym świecie szukają pomysłu na spędzenie walentynkowego wieczoru. Niezwykle prostym rozwiązaniem jest kola
Kraków, 7 lutego 2019 r.Informacja prasowaLuty. Miesiąc, w którym ulice wypełniają się spacerującymi parami, witryny sklepów ozdobione są sercami, a półki uginają się od czekoladek i pluszaków ze słodkimi napisami. Bar
Komunikat prasowy Walentynkowy wypad w tropiki 07.02.2012 13:33 Sky Club Od kiedy w latach 90. zwyczaj obchodzenia Walentynek trafił do Polski, miesiąc luty nieodłącznie kojarzy się ze świętem zakochanych. Wybierając n
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Komunikat prasowy Walentynki w Auchan 10.02.2012 11:36 Auchan Polska Sp. z o.o. Walentynkowe święto, choć zaczerpnięte z zachodu, od lat cieszy Polaków. Z tej okazji, podzielając sympatyczny nastrój Walentynek sklepy Auc
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte