Komunikat prasowy Jak spędzić oryginalne walentynki 30.01.2012 10:30 Tripsta Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa
Walentynki to czas nie tylko spotkań ukochanych, ale także czas zwiększonych ich kontaktów telefonicznych. Można także przesłać sms-a do ukochanej osoby. Jest wiele krótkich wierszyków, rymowanek, które można wpisać w tre
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24 lutego 2020 r.Brak popędu seksualnego – gdzie należy szukać pomocy?Zaburzenia popędu seksualnego to jedna z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych przez pacjentów w gabinecie specjalist
Komunikat prasowy WPROST: premierze, zaufaj Polakom 29.01.2011 20:25 Platforma Mediowa Point Group SA Nie apeluję do Tuska, by popełniał polityczne seppuku. Chcę tylko, by czasem odwoływał się do naszej odpowiedzialnośc
Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej
Życzenia walentynkowe piszemy najczęściej na walentynce – karteczce walentynkowej, która darujemy ukochanej osobie. Życzenia walentynkowe mogą być napisane przez nas samych, ale jeżeli sami nie możemy znaleĹşć słó
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobietyDagmara GmitrzakPREMIERA 14 styczniaZacznij wreszcie żyć dla siebie!Pewnie już słyszałaś te słowa: „Zacznij żyć dla siebie, pokochaj siebie!”. Al
Komunikat prasowy Podaruj swojej walentynce „cegiełkę nadziei” w Wirtualnej Klinice – pomóż wybudować Klinikę Przylądek Nadziei we Wrocławiu 10.02.2010 10:22 Klinika Przylądek Nadziei Walentynki to dzi
Data publikacji: 2016-02-09, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad połowa osób w związkach obchodzi walentynki. Osoby starsze robią to rzadziej, ale są w stanie wydać na ten cel znacznie więcejKategoria: Handel, B
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte