Data publikacji: 2015-02-13, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Romantyczny wieczór walentynkowy może być szansą na ożywienie uczuć w długotrwałych związkachKategoria: Psychologia, LIFESTYLEWalentynki to szansa dl
Komunikat prasowy Gotuj z sercem na Walentynki 12.02.2013 17:00 Knorr Już wiesz, jak w tym roku wyrazisz miłość ukochanej osobie tego szczególnego dnia? Romantyczny spacer czy domowy seans filmowy wprowadzą zakochanych w
Materiał prasowyWarszawa, 11 lutego 2022 r. Dla ciała i zmysłów ? masaż dla dwojga nie tylko w Walentynki.Kwiaty, czekoladki, restauracja czy kino ? pomysłów na walentynkowy czas jest tyle, ile zakochanych par. Alternatywą d
Informacja prasowaSzczecin, 10 lutego 2015Walentynki według Sylwii MajdanWalentynki tuż-tuż, a nie masz jeszcze doskonałego prezentu? Twoja ukochana śledzi najnowsze trendy i interesuje się modą? Koszulki zaprojektowane przez
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded
Warszawa, 18 paĹşdziernika 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz – dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przed
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 czerwca 2020 r.Relacja córki z ojcem – jak wpływa na dorosłe życie kobiety?Córeczka tatusia – choć niektórym to określenie kojarzy się negatywnie, to w rzeczywistości każda z
Komunikat prasowy Co, gdzie i za ile: tak kupujemy prezenty na Walentynki 07.02.2013 12:01 Carrefour Polska Świętowanie Walentynek, aczkolwiek bardzo popularne, wciąż nie jest dla Polaków oczywistością. Prezentu na Dzie�
SEPHORA NA WALENTYNKI – USTA NA PIERWSZYM PLANIE! ' Starannie wyrysowane, pełne usta to atrybut każdej kusicielki ' Limitowana edycja kąpielowa na Walentynki – napisz co czujesz!Warszawa, 12 lutego 2014 r. –
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte