Komunikat prasowy Rozwód z – kredytem 12.02.2013 12:00 Aspiro Prawie 45 tysięcy. Tyle pozwów o rozwód czy separację złożono w całej Polsce w I półroczu 2012 roku. W przeddzień popularnych Walentynek temat moż
Komunikat prasowy Walentynkowa kartka Envelo wspiera Fundację „Pocztowy Dar” 07.02.2014 11:30 Poczta Polska Przed nami Walentynki – święto zakochanych obchodzone 14 lutego. Idealnym prezentem na tę okazj
Komunikat prasowy Allegro wyznaje miłość 27.01.2010 12:09 Grupa Allegro Sp. z o. o. Pod hasłem „Kocham Cię. Allegro” ruszyła walentynkowa kampania reklamowa największej polskiej internetowej platformy handlowe
Komunikat prasowy Czy wysłałeś już kartkę swojej Walentynce? 14.02.2013 14:30 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Święto zakochanych to wyjątkowy dzień. Słodycze, kwiaty i biżuteria, w sklepach króluje czerwień, a
Informacja prasowaSzczecin, 10 lutego 2015Walentynki według Sylwii MajdanWalentynki tuż-tuż, a nie masz jeszcze doskonałego prezentu? Twoja ukochana śledzi najnowsze trendy i interesuje się modą? Koszulki zaprojektowane przez
#PowiedzJak… rozmawiać o wsparciu w chorobie – komunikacja podstawowym budulcem relacji z opiekunemTowarzyszenie osobie chorej na co dzień, w jej zmaganiach z chorobą, w tym wspólne pokonywanie problemów, ale i wsp�
Naturalne afrodyzjaki – przepis na miłośćAfrodyzjaki, które swoją nazwę zawdzięczają greckiej Bogini Miłości- Afrodycie, działają jak prawdziwy eliksir miłości- pobudzają zmysły i wzmagają pożądanie, podkręca
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości.
Komunikat prasowy Szukasz pomysłu na walentynki? Zajrzyj do MILVAI! 27.01.2014 12:30 MILVAI Wyjątkowy prezent i romantyczna atmosfera to zapowiedĹş udanego walentynkowego wieczoru. Wszyscy odwiedzający nowy serwis zakupowy
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte