Komunikat prasowy Walentynki World Wide, czyli miłość bez granic 14.02.2014 11:07 SITA I love you, ich liebe dich – „Kocham – jak to łatwo powiedzieć”, w każdym języku. Ktoś kiedyś stwierdzi�
Komunikat prasowy „Otwórzmy serce” w Walentynki, akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce 13.02.2014 10:39 SOS Wioski Dziecięce Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło akcję walentynkową „Otwó
Komunikat prasowy Walentynkowa kartka Envelo wspiera Fundację „Pocztowy Dar” 07.02.2014 11:30 Poczta Polska Przed nami Walentynki – święto zakochanych obchodzone 14 lutego. Idealnym prezentem na tę okazj
Wykwintna, walentynkowa kolacja w 60 minut!Walentynki za pasem, a Ty wciąż nie masz pomysłu jak uczcić to święto z ukochaną osobą? Nie masz też za wiele czasu na przygotowania – w końcu święto zakochanych przypada
Data publikacji: 2014-02-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazd coraz popularniejszym sposobem na spędzenie walentynek. 88 proc. turystów wybrało miasta europejskieKategoria: Konsument, BIZNESRośnie zainteresowa
Komunikat prasowy W PLAY na Walentynki 50 procent taniej 11.02.2008 12:50 PLAY Z dniem 12 lutego pierwszy multimedialny operator PLAY wprowadza na rynek walentynkową propozycję w ofercie PLAY Abonament 40. Oferta skierowana je
Komunikat prasowy „Bloomberg Businessweek Polska”: koniec rynku muzycznego 28.04.2012 18:43 Platforma Mediowa Point Group SA Kiedyś wydanie płyty było wydarzeniem kulturalnym, społecznym i biznesowym. Obecnie jes
Potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z bezpłatnych rozmów z psychoterapeutąOd 24 września działa bezpłatna infolinia wsparcia dla pełnoletnich kobiet, które znajdują się w trudnym życiowo momencie i potrzebują rozmowy ze spec
Komunikat prasowy Odmień wnętrze nie tylko na Walentynki 13.02.2014 11:01 Dulux Co roku miliony zakochanych na całym świecie szukają pomysłu na spędzenie walentynkowego wieczoru. Niezwykle prostym rozwiązaniem jest kola
Komunikat prasowy Inwestycje.pl: Biznes polubił świętego Walentego 14.02.2008 15:38 Inwestycje.pl SA W walentynki obroty sklepów ze słodyczami, kwiatami i bielizną rosną o 15 – 20 proc. Do boju o portfele milionó