Komunikat prasowy Walentynkowy wypad w tropiki 07.02.2012 13:33 Sky Club Od kiedy w latach 90. zwyczaj obchodzenia Walentynek trafił do Polski, miesiąc luty nieodłącznie kojarzy się ze świętem zakochanych. Wybierając n 
      Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg 
      Komunikat prasowy Program Profit dla wszystkich klientów sieci Orange 26.09.2005 13:11 Orange Dla wszystkich klientów sieci Orange dostępny jest specjalny Program Profit. W sieci Orange mogą skorzystać z jego licznych zalet 
      Komunikat prasowy Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce 09.02.2011 15:25 Wirtualna Polska SA Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zast 
      Komunikat prasowy Gospodarcze walentynki: PKB w IV kw. wzrosło o 2,7% 14.02.2014 13:30 Bankier.pl W czwartym kwartale 2013 roku produkt krajowy brutto Polski był o 2,7% wyższy niż przed rokiem – podał Główny Urzą 
      Komunikat prasowy „Bloomberg Businessweek Polska”: koniec rynku muzycznego 28.04.2012 18:43 Platforma Mediowa Point Group SA Kiedyś wydanie płyty było wydarzeniem kulturalnym, społecznym i biznesowym. Obecnie jes 
      Historia WalentynekDzień 14 lutego kojarzy się wszystkim z Dniem Zakochanych, zwanym Walentynkami. Jest to szczególna data przede wszystkim dla tych, którzy obdarzyli innych swoim uczuciem, ale jednocześnie święto to budzi pew 
      Komunikat prasowy Inwestycje.pl: Biznes polubił świętego Walentego 14.02.2008 15:38 Inwestycje.pl SA W walentynki obroty sklepów ze słodyczami, kwiatami i bielizną rosną o 15 – 20 proc. Do boju o portfele milionó 
      Komunikat prasowy Powiedz „kocham” z Lidlem 07.02.2012 12:39 Lidl Powiedz „kocham” z Lidlem! Zastanawiasz się nad cudownym podarunkiem dla osoby, którą kochasz? Prezentem, który ją zaskoczy 
      Bożonarodzeniowe zwyczaje singliautorem artykułu jest Katarzyna BielskaBadanie marketingowe portalu społecznościowego http://www.przeznaczeni.pl(15 grudnia 2008)– Badanie zrealizowano za pomocą ankiety emitowanej na port