Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Komunikat prasowy Podaruj swojej walentynce „cegiełkę nadziei” w Wirtualnej Klinice – pomóż wybudować Klinikę Przylądek Nadziei we Wrocławiu 10.02.2010 10:22 Klinika Przylądek Nadziei Walentynki to dzi
Komunikat prasowy Dwadzieścia nowych serwisów SMS w Idei 10.02.2004 15:52 PTK Centertel W Idei dostępnych jest kilkaset różnorakich serwisów i usług SMS, które cieszą się rosnącą popularnością ich użytkownikó
Data publikacji: 2019-02-13, 06:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezenty walentynkowe stają się bardziej wyszukane. Lot balonem czy kolacja w ciemności coraz częstszym wyborem zakochanychKategoria: Styl życia, LIFESTYL
Niestandardowe Walentynki – zobacz, co podarować swojej sympatii, aby nie wiało nudąJuż niedługo świętować będziemy Walentynki, najbardziej popularne na świecie święto zakochanych. Choć w tradycji wielu krajów, t
Komunikat prasowy Pamiętaj o Walentynkach – Statoil mówi Kocham Cię 04.02.2004 15:44 Statoil Poland Sp. z o.o. W dniach od 09 do 14 lutego 2004r. wszyscy zarówno zakochani jak i jeszcze wolni Klienci Statoil, korzystaj
Warszawa, 18 paĹşdziernika 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz – dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przed
Data publikacji: 2014-02-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazd coraz popularniejszym sposobem na spędzenie walentynek. 88 proc. turystów wybrało miasta europejskieKategoria: Konsument, BIZNESRośnie zainteresowa
Komunikat prasowy Czy to jest sympatia, czy to jest kochanie? – walentynkowy raport NewsPoint 14.02.2008 11:05 NetSprint.pl NewsPoint przygotował okolicznościowy walentynkowy raport na temat serwisów randkowych. Zesta
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte