Komunikat prasowy „Bloomberg Businessweek Polska”: koniec rynku muzycznego 28.04.2012 18:43 Platforma Mediowa Point Group SA Kiedyś wydanie płyty było wydarzeniem kulturalnym, społecznym i biznesowym. Obecnie jes
Komunikat prasowy Jak spędzić oryginalne walentynki 30.01.2012 10:30 Tripsta Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa
walentynki to bardzo miły czas. Wiele osób spędza je na wyjazdach. Jeśli chcemy zarezerwować lot do jakiegoś egzotycznego kraju, warto to zrobić już dziś. Być może Hiszpania, Włochy czy Grecja. Gdzieś, gdzie jest cieplej n
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, Luty 2014Walentynki po królewskuWalentynki, święto obchodzone 14 lutego, zbliża się wielkimi krokami. Jedni je uwielbiają, drudzy nie widzą w nim nic wyjątkowego. Natomiast sami zakochani prześci
Komunikat prasowy Na Walentynki Pekao SA sprzyja zakochanym i oszczędnym 04.02.2010 15:58 Bank Pekao SA Bank Pekao SA na Walentynki przygotował kolejną atrakcyjną ofertę dla swoich klientów – „Rabaty od serca
Komunikat prasowy Horoskopy dla zakochanych, chcących się zakochać i nie tylko 12.02.2008 12:40 Wirtualna Polska SA Walentynkowe wróżby miłosne, przepowiednie i porady w serwisie Horoskop.wp.pl Miłosne wyznania, romanty
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte
Warszawa, 18 paĹşdziernika 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz – dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przed
Komunikat prasowy Ruszyła walentynkowa kampania serwisu Allegro 13.02.2012 09:29 Grupa Allegro Sp. z o. o. Miłość to gra. Czasem wstępna, często podstępna. Z pewnością angażująca i wciągająca, bez dwóch zdań emoc
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded