Naturalne afrodyzjaki – przepis na miłośćAfrodyzjaki, które swoją nazwę zawdzięczają greckiej Bogini Miłości- Afrodycie, działają jak prawdziwy eliksir miłości- pobudzają zmysły i wzmagają pożądanie, podkręca
Komunikat prasowy Rozmawiaj bez limitu w Lycamobile – startery sieci dostępne na stojakach epay Polska 12.02.2013 09:37 Euronet epay Polska udostępnia na swoich firmowych stojakach startery operatora Lycamobile. Są one
Walentynki – święto zakochanych, obchodzone 14 lutego. Nazwa „walentynki” pochodzi od imienia św. Walentego, patrona zakochanych (jak również patrona osób chorych umysłowo).Tego dnia ludzie wysyłają do uko
Informacja prasowaWarszawa, 1 sierpnia 2019 r.Prokrastynacja – choroba naszych czasów czy uniwersalna wymówka?„Zrobię to jutro, przecież świat od tego nie zawali!”, „Zacznę się uczyć, ale dopiero od
Przesyłam Ci kwiat stokrotki, kwiat fiołka i i róży kwiat. Dlaczego? Stokrotka ma płatków sto, więc nie zgadniesz i tak: kto. Fiołek ma ładny zapach – więc kiedy go powąchasz, pomyślisz o nieznajomym. Róża? Symbo
Informacja prasowaWarszawa, 7 lutego 2019 r.Sugarfree przedstawia Be My Valentine – nowa kolekcja skradnie Wasze serca! Walentynki – święto dedykowane wszystkim zakochanym zbliża się wielkimi krokami. Ten niezwyk
Bożonarodzeniowe zwyczaje singliautorem artykułu jest Katarzyna BielskaBadanie marketingowe portalu społecznościowego http://www.przeznaczeni.pl(15 grudnia 2008)– Badanie zrealizowano za pomocą ankiety emitowanej na port
Komunikat prasowy Nagrody dla merci 17.12.2007 09:12 Storck Sp. z o.o. Czekoladki merci firmy Storck zwyciężyły w kategorii Praliny otrzymując tytuł Oskara FMCG w konkursie organizowanym przez miesięcznik branżowy Życie
Komunikat prasowy Walentynki wśród sportowców w Soczi! 14.02.2014 16:35 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. W tym roku sportowcy z całego świata, którzy startują podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014 sp
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte