Kubuś Puchatek, postać z literatury dziecięcej stworzona 14 paĹşdziernika 1926 roku przez brytyjskiego pisarza A. A. Milne’a.W pierwszej książce o Kubusiu Puchatku pojawiły się takie postacie jak: Prosiaczek, Królik, K
Komunikat prasowy Walentynki World Wide, czyli miłość bez granic 14.02.2014 11:07 SITA I love you, ich liebe dich – „Kocham – jak to łatwo powiedzieć”, w każdym języku. Ktoś kiedyś stwierdzi�
Walentynkowy poradnik: jak wybrać idealną bieliznę na prezent? Wielu mężczyzn obdarowuje partnerki bielizną. Jeszcze więcej chciałoby to zrobić, ale nie wie, jak wybrać taką, która naprawdę ucieszy drugą połówkę. W k
„Twój dzień, Twoje życie. Holistyczna filozofia bycia”Aubrey MarcusWydawnictwo SeptemData wydania: 28.01.2020Ilość stron: 336Okładka: miękkaNie ma rzeczy ważniejszej ponad jeden dzień!Czy zastanawiałeś si�
Trudno wyobrazić sobie bardziej „romantyczne” walentynki, niż te spędzone w atmosferze wzajemnych pretensji i wyrzutów, spowodowanych zerwaniem w ten dzień (akurat). Czy data 14 lutego jest odpowiednia do tego, by komu
Uwaga na internetowe oszustwa w WalentynkiW ferworze zakupów łatwo może być o kosztowną pomyłkę, zwłaszcza gdy chodzi o prezent dla ukochanej osoby. W czasie przeglądania walentynkowych okazji należy zachować ostrożność
Komunikat prasowy Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce 09.02.2011 15:25 Wirtualna Polska SA Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zast
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded
Komunikat prasowy Walentynki w czekoladzie 12.02.2010 11:07 Merlin.pl Erotyczne E-upominki Polaków Wraz ze zbliżającymi się Walentynkami sklepy internetowe odnotowują zwiększone obroty sprzedaży. Kupowanie upominków w i
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte