Komunikat prasowy Na Walentynki Pekao SA sprzyja zakochanym i oszczędnym 04.02.2010 15:58 Bank Pekao SA Bank Pekao SA na Walentynki przygotował kolejną atrakcyjną ofertę dla swoich klientów – „Rabaty od serca
LIVE MY LIFESTYLE – To dla Was się zmieniamy!Niepełnosprawność już dawno przestała być kojarzona z osobami, które życie spędzają w domu, mają ograniczony dostęp do świata zewnętrznego czy są wyłączone z aktyw
Noc Kupały, zwana też Nocą Kupalną, Kupalnocką lub Nocą Świętojańską czy też potocznie Sobótką to nazwa słowiańskiego święta związanego z letnim przesileniem Słońca, obchodzonego w najkrótszą noc w roku (czyli naj
INFORMACJA PRASOWADo publikacji od ZARAZWłocławek, 13.02.2015 r.Czekoladowe Walentynki z warszawskim ciachem!Czekolada kojarzy się z przyjemnością, rozpływającą się w ustach słodyczą, która poprawia humor i dodaje energ
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Do zakochania jeden łykIntensywny smak, intrygujący aromat, wzbogacające dodatki – kawa w walentynkowej odsłonie pobudza i wyostrza zmysły. Dawną wiarę w magiczne właściwości naparu potwierdzają dziś wyniki badań
Komunikat prasowy Wielka akcja handlowa XXL – PROMOCJE 31.01.2012 10:55 Auchan Polska Sp. z o.o. Liczne promocje produktowe, obniżki oraz podwójne rabaty na Skarbonkę, niskie ceny artykułów na wagę, a także prom
Komunikat prasowy Sympatia w Onet.pl – nowy serwis randkowy największego polskiego portalu 11.02.2003 12:00 Sympatia.pl Sympatia w Onet.pl (http://sympatia.onet.pl) to nowy serwis towarzysko-randkowy portalu Onet.pl, któ
Komunikat prasowy Walentynki wśród sportowców w Soczi! 14.02.2014 16:35 Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. W tym roku sportowcy z całego świata, którzy startują podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014 sp
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte