Wierszyk walentynkowy to coś, co warto wysłać komuś na walentynki. Często zdarza się, że krótkie wierszyki walentynkowe dostajemy sms-em, jednak dłuższy wiersz walentynkowy warto umieścić na tradycyjnej walentynce: karteczc
Komunikat prasowy Wygraj skrzynkę wina w e-biznes.pl 13.02.2002 13:16 Serwis Informacyjny e-biznes.pl Z okazji zbliżających się Walentynek Serwis Informacyjny e-biznes.pl wraz serwisem Wino24.pl zorganizował konkurs w któr
„Twój dzień, Twoje życie. Holistyczna filozofia bycia”Aubrey MarcusWydawnictwo SeptemData wydania: 28.01.2020Ilość stron: 336Okładka: miękkaNie ma rzeczy ważniejszej ponad jeden dzień!Czy zastanawiałeś si�
Komunikat prasowy Zakochaj się w Dubaju w Walentynki 10.02.2014 15:21 Emirates Warszawa, 10 lutego 2014 r. – Układ tegorocznego kalendarza sprawił, że nadchodzące Walentynki można uczynić dobrym pretekstem do przed
Komunikat prasowy Prezenty walentynkowe: tradycyjne czy… bardziej pikantne? 08.02.2012 14:19 Grupa Nokaut S.A. Tradycja Walentynek na dobre zadomowiła się w naszym kraju. Z początkiem lutego witryny sklepowe zmieniają
Komunikat prasowy Polacy zbyt rzadko mówią „kocham cię – wyniki światowego sondażu „Reader s Digest 26.01.2009 17:10 Tarsago Polska Sondaż „Z jednym pytaniem dookoła świata Read
Warszawa, 26 stycznia 2015Kolekcja Momenty od W.KRUKNiech każda chwila trwa wiecznie! Specjalne na Walentynki W.KRUK przygotował kolekcję Momenty, której każdy wzór symbolizuje to, co najważniejsze. Kolekcja Momenty wykonana
Niestandardowe Walentynki – zobacz, co podarować swojej sympatii, aby nie wiało nudąJuż niedługo świętować będziemy Walentynki, najbardziej popularne na świecie święto zakochanych. Choć w tradycji wielu krajów, t
Komunikat prasowy Na Walentynki Pekao SA sprzyja zakochanym i oszczędnym 04.02.2010 15:58 Bank Pekao SA Bank Pekao SA na Walentynki przygotował kolejną atrakcyjną ofertę dla swoich klientów – „Rabaty od serca
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte