Komunikat prasowy Jak ustrzec się przed walentynkowym FOCHEM? 07.02.2011 10:10 Cinema City Zbliżają się Walentynki, a z nimi czas podwyższonego ryzyka „strzelania focha” przez ukochane drugie połówki. By tego
Komunikat prasowy Nagrody dla merci 17.12.2007 09:12 Storck Sp. z o.o. Czekoladki merci firmy Storck zwyciężyły w kategorii Praliny otrzymując tytuł Oskara FMCG w konkursie organizowanym przez miesięcznik branżowy Życie
Historia WalentynekDzień 14 lutego kojarzy się wszystkim z Dniem Zakochanych, zwanym Walentynkami. Jest to szczególna data przede wszystkim dla tych, którzy obdarzyli innych swoim uczuciem, ale jednocześnie święto to budzi pew
Do zakochania – jeden łyk! Eliksir miłości potrzebny na CITO! Walentynki to jeden z dni w roku, które spędza się w towarzystwie wyjątkowej osoby. Warto więc zadbać o niepowtarzalną oprawę tego czasu. Magii wspólne
Komunikat prasowy Polacy coraz chętniej przedwalentynkowe zakupy robią w kategorii Erotyka 14.02.2013 13:35 Grupa Allegro Sp. z o. o. Kategoria Erotyka jest jedną z najpopularniejszych kategorii przed Walentynkami. W tym czas
Komunikat prasowy Walentynki w sieci IDEA 09.02.2005 15:55 PTK Centertel Skorzystaj z wielu ofert walentynkowych w sieci Idea i zrób miłą niespodziankę Ukochanej Osobie w nowoczesny sposób! W sieci IDEA z okazji zbliżają
Kupowanie prezentów na walentynki to bardzo miły zwyczaj, jednak również problem. Znów zastanawiasz się, co wybrać. Jeżeli nie wiesz, co podarować ukochanej osobie, a koniecznie chciałbyś, aby to był jak najbardziej trafion
Jak oryginalnie spędzić Walentynki? Inspiracje i wyniki sondyWyniki sondy zrealizowanej przez serwis PrezentMarzeń.com pokazują, iż coraz częściej zamiast materialnych upominków, podarowujemy bliskiej osobie w prezencie emocje
Komunikat prasowy Uwaga FOCH! Cinema City uruchamia system wczesnego ostrzegania przed „Walentynkowym Fochem”. 03.02.2010 14:00 Cinema City Zbliżają się Walentynki, a z nimi czas podwyższonego ryzyka „strz
Bożonarodzeniowe zwyczaje singliautorem artykułu jest Katarzyna BielskaBadanie marketingowe portalu społecznościowego http://www.przeznaczeni.pl(15 grudnia 2008)– Badanie zrealizowano za pomocą ankiety emitowanej na port