Aktualności LIFESTYLE Styl życia

A Ty za co lubisz Francję?

A Ty za co lubisz Francję?
Rusza trzecia edycja French

Data publikacji: 2017-06-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A Ty za co lubisz Francję?
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Rusza trzecia edycja French Touch

A Ty za co lubisz Francję? Styl życia, LIFESTYLE - Rusza trzecia edycja French Touch

Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuską modę i szyk, jeździmy francuskimi samochodami… Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikałby do polskiej kultury i stylu życia. Właśnie dlatego nad Wisłę wraca French Touch ? święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia ?? la francaise? oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Ilu przymiotników potrzeba, by opisać Francję i oddać jej różnorodność? Nieskończenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbował jej kuchni, zachwycał się jej artystami lub śmiał się w kinie na kultowej komedii ?Nietykalni? w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. Właśnie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizują wyjątkowe święto Francji w Polsce. – Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli Francję na nowo – mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. – Jedni lubią jej kuchnię, modę, inni kulturę, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdę każdy lubi Francję z innych powodów. ? I dlatego organizujemy tę kampanię, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji ? dodaje.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych – staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią.

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu ?La Belle Vie!?, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.

A to już wiesz?  Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?

Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet, magazyn Elle oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.

Więcej na frenchtouchlabellevie.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
A Ty za co lubisz Francję? Styl życia, LIFESTYLE - Rusza trzecia edycja French Touch
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy