Komunikat prasowy Walentynkowe swatanie GoldenSubmarine 04.02.2010 16:50 Golden Submarine GoldenSubmarine swata użytkowników Facebooka z pracownikami agencji interaktywnych. Chcesz przekonać się, który z pracowników agencji marketingu interaktywnego powinien być wybrankiem Twojego serca? ZnajdĹş GoldenSubmarine na Facebook.com i weĹş udział w walentynkowym quizie z nagrodami. New Business, account, art, programista, flashdeveloper, strateg a może copywriter? Biorąc udział w walentynkowym quizie przygotowanym przez agencję GoldenSubmarine można nie tylko przekonać się, który z pracowników agencji marketingu interaktywnego jest dla uczestników zabawy najlepszą partią, ale także powalczyć o nagrodę główną, którą jest kolacja w hotelu ze śniadaniem. – Uważamy, że branża agencji interaktywnych jest sexy ;). A kiedy najlepiej jest to zakomunikować? Oczywiście w Walentynki – mówi przekornie Marta Krysik, wiceprezes GoldenSubmarine. Aby wygrać kolację dla dwojga, wystarczy rozwiązać quiz (http://apps.facebook.com/interaktywni/) i mieć szczęście w losowaniu, które odbędzie się w Walentyntki, 14 lutego. Wynik zostanie podany na profilu GoldenSubmarine w ramach portalu społecznościowego Facebook. Organizatorzy konkursu przygotowali również nagrodę specjalną – podwojenie kwoty przeznaczonej na kolację. Ma szansę otrzymać ją wylosowana osoba, która udowodni, że jej druga połówka pracuje w branży interaktywnej. ## GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w Internecie w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Avon, EMI Music, Fortis Bank, InterRisk, Media Markt, Kotlin, Porsche, Saturn Polska, PKN Orlen, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP.