Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Polska moda w stylowym wnętrzu

Polska moda w stylowym wnętrzu
Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City

Data publikacji: 2014-01-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w stylowym wnętrzu
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.

Polska moda w stylowym wnętrzu Styl życia, LIFESTYLE - Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.

 POTIS & VERSO to polska marka odzieżowa, która działa na rynku już od 15 lat. Klientkami butików są kobiety ceniące klasykę z nutą nowoczesności. Forbis Group to z kolei firma oferująca kompleksowe działania z zakresu projektowania i realizowania powierzchni komercyjnych ? od koncepcji, poprzez dostarczenie materiałów wyposażenia, aż po realizacje.

Dziś uwagę zwracają nie tylko same produkty, ale także sposób ich ekspozycji. Odpowiednia aranżacja butiku to obecnie przepis na sukces. W tym kierunku podąża także Forbis Group, który w swoich projektach stawia na indywidualny wizerunek i charakter marki, dla której projektuje. Inspiracją przy tworzeniu sklepów POTIS & VERSO była filozofia marki i jej klientki ? nowoczesne kobiety ceniące dobry styl, jakość i ponadczasową elegancję. Projektanci marki postawili na jasną, otwartą przestrzeń, która będzie stanowiła tło dla prezentowanych produktów. ? Wybraliśmy złamaną biel, która stała się bazą dla lekkich mebli. Dla ocieplenia wnętrza i podkreślenia klasycznego charakteru wprowadziliśmy drewno w posadzce. Mocnym elementem tego wnętrza jest również sufit. Zastosowano na nim trzy barwy ? złamaną biel, beż i ciemny brąz we wnękach – podkreśla Anna Oksiuta, architektka Forbis Group. Dopełnieniem tych elementów stały się tkaniny w odcieniach kawy z mlekiem zastosowane w przymierzalni czy na fotelach oraz bardzo miękka srebrzysta wykładzina położona w przymierzalni. Dodatkowym zabiegiem mającym na celu spotęgowanie wrażenia przestronności było umieszczenie luster na ścianach. Wśród elementów dekoracyjnych znalazła się również duża podłużna grafika, która stała się ważnym elementem wizualnym pomieszczenia i doskonale wpisała się w założenia projektowe.  Przestrzeń w butiku została podzielona na część sprzedażową, przymierzalnie z fotelami i stolikiem oraz zaplecze. – Inwestorowi zależało, żeby klientki czuły się w przymierzalniach komfortowo, a osoby towarzyszące im w zakupach miały gdzie odpocząć.

A to już wiesz?  Jak przetrwać domową kwarantannę i nie zwariować?

Wszystkie meble zostały zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla marki POTIS & VERSO. Dominują minimalistyczne regały z wieszakami z profili stalowych, malowanych na kolor szary, zamocowane we wnękach.  Na pionowych profilach umieszczone zostały półki w górnej i dolnej części. Górne, dla nadania lekkości, wykonano z płyty mdf lakierowanej na kolor biały, dolne zaś – w laminacie drewnianym w delikatnym orzechowym kolorze. Dodatkowo w orzechu zaprojektowano półki wspornikowe oraz mebel kasowy. W środkowej części sklepu usytuowano dwa wolnostojące, ażurowe wieszaki skonstruowane z profili stalowych.

Stworzenie spójnej koncepcji oraz wykreowanie wnętrza spełniającego obietnice deklarowaną przez markę to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu koncepcyjnego marki. Tylko takie wnętrze, niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polska moda w stylowym wnętrzu Styl życia, LIFESTYLE - Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy