Data publikacji: 2016-09-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Międzynarodowy Dzień Kawy z Media Markt
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Wielka promocja ekspresów do kawy
Espresso, cappuccino czy latte ? niezależnie od sposobu parzenia i podania, kawa to jeden z najpopularniejszych napojów na świecie. 29 września ? w Międzynarodowym Dniu Kawy ? startuje akcja promocyjna Media Markt, w której dostępne w ofercie ekspresy będzie można zakupić w specjalnych, obniżonych cenach.
Pobudzający, aromatyczny napar to dla wielu osób nieodzowny element każdego poranka. Filiżanka kawy traktowana jest często jako mały, codzienny rytuał i chwila relaksu w napiętym harmonogramie codziennych zajęć.
W porównaniu z innymi krajami spożycie kawy w Polsce nie jest najwyższe, jednak rośnie w bardzo szybkim tempie. Codziennie pije kawę 73 % dorosłych Polaków, a 46 % deklaruje wypicie kilku kaw dziennie. Najczęściej kawę pijemy w domu (77 % badanych).[1]
Choć Polacy coraz chętniej korzystają również z oferty kawiarni, to jednak posiadanie w domu dobrego ekspresu jest niewątpliwie dla wielu miłośników kawy priorytetem ? mówi Agnieszka Trojanowska z Działu Zakupu. ? Wychodzimy tym potrzebom naprzeciw i wykorzystując okazję, jaką jest Międzynarodowy Dzień Kawy, rozpoczynamy promocję obejmującą ekspresy i kawę z naszej oferty. To doskonała okazja, by zaopatrzyć się w dobrej jakości ekspres, a domową filiżankę aromatycznego naparu z pewnością szczególnie docenimy w chłodniejsze, jesienne dni.
W obniżonych cenach będzie można zakupić różne rodzaje ekspresów (między innymi z młynkiem, przelewowe, kolbowe, kapsułkowe), jak również kawę (ziarnistą, mieloną, kapsułkową, w saszetkach). Oprócz korzystnych cen, klienci Media Markt mogą liczyć również na profesjonalne doradztwo ? przeszkolony personel sklepu pomoże wybrać urządzenie najlepiej dopasowane do ich potrzeb.
Promocja ekspresów do kawy potrwa do 6 października, a obowiązuje w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym www.mediamarkt.pl. Szczegóły promocji są dostępne na stronie www.mediamarkt.pl oraz w sklepach.
Promocję wspiera intensywna komunikacja w ogólnopolskich stacjach radiowych i internecie oraz na mediach społecznościowych. Zakup mediów realizowany jest wewnętrznie przez Dział Planowania Mediów. Za kreacje internetowe odpowiada agencja Golden Submarine. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja ROOTS PR.
[1] Dane za: portalspozywczy.pl, badanie przeprowadzone przez dom badawczy Maison&Partners na zlecenie marki Lavazza (sierpień 2016 r.)
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE