Walentynki

Drugie urodziny Fashion House świętuje na 80 procent w klimacie „Cenomanii”

Drugie urodziny Fashion House świętuje na 80 procent w klimacie „Cenomanii”

Komunikat prasowy Drugie urodziny Fashion House świętuje na 80 procent w klimacie „Cenomanii” 06.02.2006 10:28 Fashion House Outlet Centre 11 lutego 2006 roku Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu obchodzić będzie drugie urodziny. Z tej okazji w pierwszym i jedynym centrum outletowym na południu Polski na klientów czekają niespotykane w tradycyjnych sklepach przeceny. Markowe produkty tańsze nawet o 80 procent to „kawałek tortu”, po który może sięgnąć każdy, kto tylko wybierze się do outletu. Akcja „Cenomania” potrwa do godz. 20tej, 12 lutego br. Od rozpoczęcia funkcjonowania, w Fashion House znane markowe produkty sprzedawane są 30 – 70 procent taniej niż w tradycyjnych sklepach. Formuła outletu zyskała uznanie i sympatię klientów. W 2005 roku Fashion House odwiedziło 20 procent więcej osób niż w roku poprzednim. Największą popularnością wśród klientów Fashion House cieszy się kończąca się 12 lutego br. akcja wyprzedaży – „Cenomania”, gdzie przeceny sięgają nawet 80 procent. W opinii klientów, sosnowiecki Fashion House stał się centrum, w którym łamane są wszelkie konwenanse zakupowe. Asortyment dostępny w cenach niespotykanych w innych sklepach i przyjazna architektura centrum – to cechy, które według badanych w latach 2004-2005 klientów wyróżniają outlet. Zakupy oceniane są jako udane przez przedstawicieli obu płci. Jednak na dziewięciostopniowej skali szczęścia, po wizycie w Fashion House (nie przed), to panowie plasują się o pół punktu wyżej niż panie. – Panowie są bardziej zadowoleni bo są pragmatykami. Dostają doskonałą jakość za bardzo atrakcyjną cenę. Kobieta planująca prezent na Walentynki, chcąc uszczęśliwić swojego mężczyznę, powinna zabrać go ze sobą na uroczą wiktoriańską uliczkę w Fashion House. Z pewnością każdy mężczyzna znajdzie coś dla siebie i na pewno nie będzie marudzić, stercząc pod przymierzalnią. Finał „Cenomanii” to doskonała szansa na zakupy markowych towarów przecenionych nawet o 80 procent. Co więcej, niektóre sklepy, na przykład Nike, Tatuum, Ecco, Szefler czy Sunset Suits, przygotowały dodatkowe specjalne promocje walentynkowe na swoje produkty – mówi Anna Meller, Marketing Manager Fashion House w Sosnowcu. Fashion House w większości odwiedzają całe rodziny lub pary. Tylko co trzeci klient poszukuje okazji samotnie. Ubrania i buty z przeznaczeniem dla siebie kupuje aż 79 procent osób. Mniej niż połowa klientów Fashion House wybiera coś dla partnera, a jedna trzecia robi zakupy dla dzieci. – Tendencje zakupowe klientów Fashion House wskazują, że kieruje nimi zasada zdrowego egoizmu: „Żeby inni czuli się z nami dobrze, my sami musimy się czuć dobrze” – dodaje Anna Meller Specjalnie przed Walentynkami Fashion House Outlet Centre postanowiło szczególnie zadbać o osoby samotne. Tzw. single, robiąc zakupy pośród zakochanych par też będą czuć się komfortowo. Samotnym paniom „Amorek Fashion House” wręczy kwiaty, a samotni panowie dostaną od „Walentynki” słodką niespodziankę w kształcie serca. Ceny markowych produktów co dzień niższe od 30 do 70 procent, zostaną obniżone jeszcze bardziej. *** Przykładowe promocje obowiązujące w dniach 10 – 12 lutego 2006: – „Ecco – buty zawsze w parze” – specjalne rabaty dla chodzących parami i tych szukających pary – sklep Ecco – Dwa-dzieścia procent taniej w Nike” – promocja walentynkowa w sklepie Nike – „Parada mody Sunset Suits” ubierz się 10 procent taniej na Walentynki w Sunset Suits – „Szefler dla par i singli” – przy wspólnych zakupach w sklepie Szefler pary otrzymują dodatkowy rabat; specjalnie dla singli, zakup drugiej rzeczy 30 procent taniej – „Dobrany do pary w Tatuum” – dla par i singli rachunek niższy 10 procent w butiku Tatuum ### Informacje o Fashion House Outlet Centre: The Outlet Centre – to sklepy fabryczne, w których sprzedawane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości. W Fashion House Outlet Centre towary markowe takie jak odzież, obuwie, czy akcesoria sportowe sprzedawane są przez cały rok po obniżonych cenach – niższych od 30% do 70% w stosunku do cen w zwykłych sklepach. Produkty oferowane w Fashion House Outlet Centre są końcówkami serii lub kolekcji, kolekcjami z poprzednich lat oraz prototypami. Zapraszamy do odwiedzenia strony www.fashionhouse.pl

A to już wiesz?  Samotność w walentynki?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy