81 proc. respondentów uważa, że w obecnych czasach walentynki są świętem bardziej dla producentów i handlowców, prowadzącym do zwiększenia ich sprzedaży, niż świętem łączącym ludzi. Wyniki badania instytutu GfK Polonia
Informacja prasowa Warszawa, 27 stycznia 2015 Walentynkowe afrodyzjaki, czyli bielizna dla zakochanych Romantyczne pocałunki i czułości to wstęp do prawdziwie pikantnego deseru, który można zaserwować […]
Warszawa, 16 listopada 2018 r. Informacja prasowa Depresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić? Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że […]
Walentynki to bardzo dobry czas na podróże czy wycieczki. Miłą wycieczkę można zrobić sobie nawet tego dnia, kiedy idziemy do pracy. Nie musimy od razu […]
Uwaga na internetowe oszustwa w Walentynki W ferworze zakupów łatwo może być o kosztowną pomyłkę, zwłaszcza gdy chodzi o prezent dla ukochanej osoby. W czasie […]