Walentynki to czas nie tylko spotkań ukochanych, ale także czas zwiększonych ich kontaktów telefonicznych. Można także przesłać sms-a do ukochanej osoby. Jest wiele krótkich wierszyków, rymowanek, które można wpisać w tre
Komunikat prasowy „Kupuj z głową”, czyli sposób na wzrosty cen 18.03.2011 10:29 Aspiro Ceny wielu towarów poszybowały. Rosnąca inflacja i podwyżki podatków ogołacają nasze portfele. Doradcy finansowi Aspiro
Komunikat prasowy Podczas Walentynek uważajmy na internetowych oszustów 12.02.2010 12:54 Kroll Ontrack Walentynki to wymarzona okazja dla oszustów internetowych, którzy dzięki nieuwadze internautów będą mogli uzyskać do
Noc Kupały, zwana też Nocą Kupalną, Kupalnocką lub Nocą Świętojańską czy też potocznie Sobótką to nazwa słowiańskiego święta związanego z letnim przesileniem Słońca, obchodzonego w najkrótszą noc w roku (czyli naj
Komunikat prasowy Allegro wyznaje miłość 27.01.2010 12:09 Grupa Allegro Sp. z o. o. Pod hasłem „Kocham Cię. Allegro” ruszyła walentynkowa kampania reklamowa największej polskiej internetowej platformy handlowe
Komunikat prasowy Szukasz pomysłu na walentynki? Zajrzyj do MILVAI! 27.01.2014 12:30 MILVAI Wyjątkowy prezent i romantyczna atmosfera to zapowiedĹş udanego walentynkowego wieczoru. Wszyscy odwiedzający nowy serwis zakupowy
Komunikat prasowy Walentynki z Gazeta.pl 12.02.2007 17:41 Portal Gazeta.pl Specjalny serwis walentynkowy oraz SMS-owy konkurs „CMOK! CMOK!” przygotował dla swoich użytkowników z okazji Walentynek portal Gazeta.pl.
Komunikat prasowy Sympatia w Onet.pl – nowy serwis randkowy największego polskiego portalu 11.02.2003 12:00 Sympatia.pl Sympatia w Onet.pl (http://sympatia.onet.pl) to nowy serwis towarzysko-randkowy portalu Onet.pl, któ
Komunikat prasowy Co, gdzie i za ile: tak kupujemy prezenty na Walentynki 07.02.2013 12:01 Carrefour Polska Świętowanie Walentynek, aczkolwiek bardzo popularne, wciąż nie jest dla Polaków oczywistością. Prezentu na Dzie�
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte