Walentynki to czas nie tylko spotkań ukochanych, ale także czas zwiększonych ich kontaktów telefonicznych. Można także przesłać sms-a do ukochanej osoby. Jest wiele krótkich wierszyków, rymowanek, które można wpisać w tre
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte
Komunikat prasowy Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków” 10.02.2010 12:22 Orange Wyjazd na weekend, romantyczna kolacja przy świecach, a może wyjście
Data publikacji: 2015-02-13, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Romantyczny wieczór walentynkowy może być szansą na ożywienie uczuć w długotrwałych związkachKategoria: Psychologia, LIFESTYLEWalentynki to szansa dl
Komunikat prasowy Szczęsliwe Walentynki? 12.02.2002 15:39 Jagna Marczułajtis Kiedy 14 lutego w dzień Świętego Walentego wszyscy zakochani będą spędzać miłe chwile blisko siebie, nasza najlepsza snowboardzistka Jagna Ma
Podstawy praktyki buddyjskiejWiele osób, które dorastały w społeczeństwach zachodnich, chce zgłębiać tradycyjne nauki buddyjskie. Angażują się w buddyzm, przyjmując racjonalne podejście oparte na logicznych wyjaśnieniach
Jeżeli wybierasz się ze swoja dziewczyną, narzeczoną czy żoną w podróż na Walentynki, lub jest to podróż typowo walentynkowa – powinieneś pomyśleć o jakimś miłym noclegu. Wiele hoteli oferuje w tym czasie swoje p
Komunikat prasowy Fortuna przed trzydziestką – raport magazynu studenckiego „?dlaczego” 31.01.2011 16:17 Platforma Mediowa Point Group SA Mają po dwadzieścia kilka lat i obracają fortunami. Niektórzy ni
Koronkowe, przezroczyste akcenty z kolekcji Intimissimi to najbardziej kobiecy sposób na Walentynki!Najnowsza kolekcja Intimissimi prezentuje zupełnie nowe podejście do klasycznej uwodzicielskiej bielizny. Dzięki nowatorskim rozwi
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded