Informacja prasowa,Warszawa, styczeń 2013 r.Love is EverywhereKażde serce ma swój sekret – Idealne na Walentynki!!! Puzderka-zawieszki w kształcie serc. Ażurowe wieczko każdegoz nich, tworzy najpiękniejsze hasło św
Komunikat prasowy „Panie pilocie, dziura w samolocie!” – NewsPoint o tanich liniach lotniczych 22.04.2008 15:18 NetSprint.pl Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Pol
Czy to wstyd wysyłać anonimową walentynkę? Niepodpisana walentynka zawsze jest intrygująca. I to o wiele bardziej, niż ta, której autora da się jednoznacznie określić. Oczywiście, za sprawą nie zawsze stoją osoby w pełni
Komunikat prasowy Miłość niejedno ma imię 07.02.2011 10:48 Skarbnica Narodowa Czerwone róże, miłosne wyznania, romantyczne kolacje – już niebawem Dzień Zakochanych. Z tej okazji na prezent dla ukochanej osoby n
Jak oryginalnie spędzić Walentynki? Inspiracje i wyniki sondyWyniki sondy zrealizowanej przez serwis PrezentMarzeń.com pokazują, iż coraz częściej zamiast materialnych upominków, podarowujemy bliskiej osobie w prezencie emocje
Komunikat prasowy Rusza druga odsłona kampanii walentynkowej Allegro 10.02.2011 11:34 Grupa Allegro Sp. z o. o. Na kilka dni przed Walentynkami rusza druga odsłona Salonu Wróżby Miłosnej – czyli kampanii Allegro, w
Do zakochania – jeden łyk! Eliksir miłości potrzebny na CITO! Walentynki to jeden z dni w roku, które spędza się w towarzystwie wyjątkowej osoby. Warto więc zadbać o niepowtarzalną oprawę tego czasu. Magii wspólne
Komunikat prasowy Polacy coraz częściej wybierają tanie linie lotnicze 16.12.2010 12:24 Tripsta Polski rynek przewozów lotniczych notuje wzrost, po lekkim osłabieniu w roku ubiegłym. Linie lotnicze w pierwszych trzech kwa
Warszawa, 16 listopada 2018 r.Informacja prasowaDepresja sezonowa – jak sobie z nią poradzić?Coraz krótsze i na dodatek deszczowe dni, często sprawiają, że trudniej nam odczuwać radość. Jesteśmy senni, apatyczni,
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte