Komunikat prasowy Nagrody dla merci 17.12.2007 09:12 Storck Sp. z o.o. Czekoladki merci firmy Storck zwyciężyły w kategorii Praliny otrzymując tytuł Oskara FMCG w konkursie organizowanym przez miesięcznik branżowy Życie
Historia WalentynekDzień 14 lutego kojarzy się wszystkim z Dniem Zakochanych, zwanym Walentynkami. Jest to szczególna data przede wszystkim dla tych, którzy obdarzyli innych swoim uczuciem, ale jednocześnie święto to budzi pew
Komunikat prasowy SpędĹş walentynki bez gaci! 10.02.2014 12:40 Terma Białka Już niebawem 14 lutego, czyli święto wszystkich zakochanych. Chcesz spędzić ten dzień w wyjątkowy sposób? Zabierz swoją drugą połówkę
Komunikat prasowy Polacy zbyt rzadko mówią „kocham cię – wyniki światowego sondażu „Reader s Digest 26.01.2009 17:10 Tarsago Polska Sondaż „Z jednym pytaniem dookoła świata Read
Komunikat prasowy Poświęć chwilkę na Walentynkę! 04.02.2010 17:04 Winiary Z okazji zbliżającego się Dnia Zakochanych przygotowaliśmy specjalny konkurs dla miłośników smacznych potraw. W dniach od 03.02 do 18.02 inte
#PowiedzJak… rozmawiać o wsparciu w chorobie – komunikacja podstawowym budulcem relacji z opiekunemTowarzyszenie osobie chorej na co dzień, w jej zmaganiach z chorobą, w tym wspólne pokonywanie problemów, ale i wsp�
Komunikat prasowy Poczuj miętę w Walentynki! 08.02.2010 13:01 NestlĂŠ Polska S.A. 14 lutego możesz umilić czas najważniejszej dla ciebie osoby. Wszystko za sprawą pysznych czekoladek AFTER EIGHT w eleganckim, walentynko
Komunikat prasowy Walentynki z LogosTour 14.12.2010 20:41 LogosTour W tym roku zaproście ukochaną osobę na kolację do wyjątkowej restauracji… w Johannesburgu. Albo na romantyczny spacer… po Hanoi. Za cel obierz
Walentynki – święto zakochanych, obchodzone 14 lutego. Nazwa „walentynki” pochodzi od imienia św. Walentego, patrona zakochanych (jak również patrona osób chorych umysłowo).Tego dnia ludzie wysyłają do uko
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte