Komunikat prasowy Walentynkowe Profity w Idei 13.02.2002 06:00 PTK Centertel Z okazji tzw. Walentynek (czyli Święta Zakochanych – 14.02) Idea przygotowała specjalne oferty w ramach programu Idea Profit: WALENTYNKI CAŁE
walentynki to bardzo miły czas. Wiele osób spędza je na wyjazdach. Jeśli chcemy zarezerwować lot do jakiegoś egzotycznego kraju, warto to zrobić już dziś. Być może Hiszpania, Włochy czy Grecja. Gdzieś, gdzie jest cieplej n
Komunikat prasowy Dwadzieścia nowych serwisów SMS w Idei 10.02.2004 15:52 PTK Centertel W Idei dostępnych jest kilkaset różnorakich serwisów i usług SMS, które cieszą się rosnącą popularnością ich użytkownikó
Z MIŁOŚCI DO KOBIET,CZYLI WALENTYNKOWE INSPIRACJE YESJak najpiękniej okazać uczucia? Podaruj swojej Walentynce wyjątkową biżuterię, która na zawsze stanie się dla Niej wyrazem Waszej miłości. Jeżeli szukasz pomysłu na t
Przesyłam Ci kwiat stokrotki, kwiat fiołka i i róży kwiat. Dlaczego? Stokrotka ma płatków sto, więc nie zgadniesz i tak: kto. Fiołek ma ładny zapach – więc kiedy go powąchasz, pomyślisz o nieznajomym. Róża? Symbo
Komunikat prasowy „Panie pilocie, dziura w samolocie!” – NewsPoint o tanich liniach lotniczych 22.04.2008 15:18 NetSprint.pl Zagraniczne wyjazdy na tzw. długie weekendy stały się już urlopowym zwyczajem Pol
Komunikat prasowy Trzytygodniowe Walentynki z MultiBankiem 04.02.2004 14:25 Grupa mBank MultiBank – detaliczna część BRE Banku SA – organizuje specjalną walentynkową promocję. Klienci, którzy do 14 lutego br.
Komunikat prasowy Program Profit dla wszystkich klientów sieci Orange 26.09.2005 13:11 Orange Dla wszystkich klientów sieci Orange dostępny jest specjalny Program Profit. W sieci Orange mogą skorzystać z jego licznych zalet
Walentynkowy poradnik: jak wybrać idealną bieliznę na prezent? Wielu mężczyzn obdarowuje partnerki bielizną. Jeszcze więcej chciałoby to zrobić, ale nie wie, jak wybrać taką, która naprawdę ucieszy drugą połówkę. W k
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte