Trudno wyobrazić sobie bardziej „romantyczne” walentynki, niż te spędzone w atmosferze wzajemnych pretensji i wyrzutów, spowodowanych zerwaniem w ten dzień (akurat). Czy data 14 lutego jest odpowiednia do tego, by komu
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Komunikat prasowy Czy to jest sympatia, czy to jest kochanie? – walentynkowy raport NewsPoint 14.02.2008 11:05 NetSprint.pl NewsPoint przygotował okolicznościowy walentynkowy raport na temat serwisów randkowych. Zesta
Komunikat prasowy Zakochaj się w Dubaju w Walentynki 10.02.2014 15:21 Emirates Warszawa, 10 lutego 2014 r. – Układ tegorocznego kalendarza sprawił, że nadchodzące Walentynki można uczynić dobrym pretekstem do przed
Komunikat prasowy Walentynki w pięciu smakach – podpowiada Qtravel.pl 24.01.2012 11:24 Qtravel inShareKażdy pretekst jest dobry, by podarować kochanej osobie coś szczególnego. A Walentynki to okazja, która zdarza s
Komunikat prasowy Szczęsliwe Walentynki? 12.02.2002 15:39 Jagna Marczułajtis Kiedy 14 lutego w dzień Świętego Walentego wszyscy zakochani będą spędzać miłe chwile blisko siebie, nasza najlepsza snowboardzistka Jagna Ma
Komunikat prasowy 3 miesiące internetu za 1 zł na Walentynki od Netii 13.02.2014 11:59 Netia Netia przygotowała specjalną, limitowaną ofertę na Walentynki – aż trzy miesiące szybkiego internetu za 1 zł oraz pak
Komunikat prasowy Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków” 10.02.2010 12:22 Orange Wyjazd na weekend, romantyczna kolacja przy świecach, a może wyjście
Komunikat prasowy Ranking aktorów reklamowych i filmowych pocałunków – FILM w lutym 02.02.2011 11:55 Platforma Mediowa Point Group SA Są tacy, którzy potrafią zmienić półminutową scenkę w prawdziwą perełkę
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded