Komunikat prasowy „Kupuj z głową”, czyli sposób na wzrosty cen 18.03.2011 10:29 Aspiro Ceny wielu towarów poszybowały. Rosnąca inflacja i podwyżki podatków ogołacają nasze portfele. Doradcy finansowi Aspiro
Komunikat prasowy Poświęć chwilkę na Walentynkę! 04.02.2010 17:04 Winiary Z okazji zbliżającego się Dnia Zakochanych przygotowaliśmy specjalny konkurs dla miłośników smacznych potraw. W dniach od 03.02 do 18.02 inte
Komunikat prasowy Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce 09.02.2011 15:25 Wirtualna Polska SA Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zast
Australian Open – międzynarodowe mistrzostwa Australii w tenisie, jeden z czterech turniejów zaliczanych do Wielkiego Szlema, rozgrywane od 1905 roku. Odbywają się na kortach Melbourne Park w Melbourne.Co dziwne Australijczy
Komunikat prasowy Na Walentynki Pekao SA sprzyja zakochanym i oszczędnym 04.02.2010 15:58 Bank Pekao SA Bank Pekao SA na Walentynki przygotował kolejną atrakcyjną ofertę dla swoich klientów – „Rabaty od serca
„Twój dzień, Twoje życie. Holistyczna filozofia bycia”Aubrey MarcusWydawnictwo SeptemData wydania: 28.01.2020Ilość stron: 336Okładka: miękkaNie ma rzeczy ważniejszej ponad jeden dzień!Czy zastanawiałeś si�
Walentynki 2022Walentynkowy poradnik dla geekówNowoczesne technologie mogą stać się tajną bronią na walentynki. Podpowiadamy jak z nich skorzystać, aby stworzyć romantyczny nastrój w dniu zakochanych. Router internetowy to t
Komunikat prasowy Portale dla rodziców – raport NewsPoint, Mediadzieci.pl oraz Branży Dziecięcej 11.02.2009 13:10 NetSprint.pl Kolejny raport, opracowany przez NewsPoint wspólnie z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięc
walentynki to bardzo miły czas. Wiele osób spędza je na wyjazdach. Jeśli chcemy zarezerwować lot do jakiegoś egzotycznego kraju, warto to zrobić już dziś. Być może Hiszpania, Włochy czy Grecja. Gdzieś, gdzie jest cieplej n
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte