Walentynki – święto zakochanych, obchodzone 14 lutego. Nazwa „walentynki” pochodzi od imienia św. Walentego, patrona zakochanych (jak również patrona osób chorych umysłowo).Tego dnia ludzie wysyłają do uko
Rok 2007 już się zaczął, a wraz z nim wielkie oczekiwanie. Na co? Na walentynki – święto wszystkich zakochanych. Wielu z nas ma kogoś, komu może powiedzieć: kocham. Walentynki są dobrym sposobem do tego.Święto wszy
Komunikat prasowy Trzytygodniowe Walentynki z MultiBankiem 04.02.2004 14:25 Grupa mBank MultiBank – detaliczna część BRE Banku SA – organizuje specjalną walentynkową promocję. Klienci, którzy do 14 lutego br.
Warszawa, 26 stycznia 2015Kolekcja Momenty od W.KRUKNiech każda chwila trwa wiecznie! Specjalne na Walentynki W.KRUK przygotował kolekcję Momenty, której każdy wzór symbolizuje to, co najważniejsze. Kolekcja Momenty wykonana
Kolczyki to bardzo piękna kobieca ozdoba i zarazem bardzo modna. Jeżeli zamierzasz kupić je swojej ukochanej na walentynki, zastosuj się do kilku zasad. Co to za zasady?Po pierwsze, pomyśl, że jeśli Twoja ukochana nie ma przek�
Komunikat prasowy WPROST: Polki zarabiają mniej 12.02.2011 20:18 Platforma Mediowa Point Group SA MężczyĹşni udają, że problemu nie ma, a kobiety nie potrafią o nim rozmawiać. Polki zarabiają o jedną czwartą mniej n
Komunikat prasowy 3 miesiące internetu za 1 zł na Walentynki od Netii 13.02.2014 11:59 Netia Netia przygotowała specjalną, limitowaną ofertę na Walentynki – aż trzy miesiące szybkiego internetu za 1 zł oraz pak
Komunikat prasowy Jak spędzić oryginalne walentynki 30.01.2012 10:30 Tripsta Pomysł na wyjątkowe walentynki wcale nie musi rujnować kieszeni zakochanych par. Dzięki tanim liniom lotniczym i niedrogim hotelom pięciodniowa
Komunikat prasowy Walentynki z Gazeta.pl 12.02.2007 17:41 Portal Gazeta.pl Specjalny serwis walentynkowy oraz SMS-owy konkurs „CMOK! CMOK!” przygotował dla swoich użytkowników z okazji Walentynek portal Gazeta.pl.
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte