Komunikat prasowy Kopenhaga, a może Lwów? Pomysły na oryginalne Walentynki za granicą 04.02.2013 11:00 KAYAK Przed nami kolejne Walentynki i wieczny dylemat, który co roku przeżywają zakochani: jakim prezentem zaskoczyć
Data publikacji: 2020-02-11, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynki będzie w tym roku świętować ponad 60 proc. Polaków. Średnio wydamy na ten cel 143 złKategoria: Handel, BIZNESNajczęściej święto zakochan
Komunikat prasowy Walentynki w pięciu smakach – podpowiada Qtravel.pl 24.01.2012 11:24 Qtravel inShareKażdy pretekst jest dobry, by podarować kochanej osobie coś szczególnego. A Walentynki to okazja, która zdarza s
Niestandardowe Walentynki – zobacz, co podarować swojej sympatii, aby nie wiało nudąJuż niedługo świętować będziemy Walentynki, najbardziej popularne na świecie święto zakochanych. Choć w tradycji wielu krajów, t
Komunikat prasowy Gotuj z sercem na Walentynki 12.02.2013 17:00 Knorr Już wiesz, jak w tym roku wyrazisz miłość ukochanej osobie tego szczególnego dnia? Romantyczny spacer czy domowy seans filmowy wprowadzą zakochanych w
Komunikat prasowy WPROST: Polki zarabiają mniej 12.02.2011 20:18 Platforma Mediowa Point Group SA MężczyĹşni udają, że problemu nie ma, a kobiety nie potrafią o nim rozmawiać. Polki zarabiają o jedną czwartą mniej n
Komunikat prasowy Walentynki last minute 08.02.2013 12:53 Qtravel Czy się to komuś podoba, czy nie Walentynki na dobre wpisały się w naszą rzeczywistość. I bardzo dobrze! Dzień św. Walentego to doskonała okazja, żeb
Jak oryginalnie spędzić Walentynki? Inspiracje i wyniki sondyWyniki sondy zrealizowanej przez serwis PrezentMarzeń.com pokazują, iż coraz częściej zamiast materialnych upominków, podarowujemy bliskiej osobie w prezencie emocje
Komunikat prasowy Walentynki z AllPay 23.01.2007 17:00 Dotpay Życząc wszystkim zakochanym szczęścia w miłości, AllPay przygotował walentynkową promocję, dzięki której dwie pary spędzą niezapomniany weekend w Karpacz
Komunikat prasowy „Tylko Twój” 10.02.2011 11:44 Wirtualna Polska SA Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski – specjalizujący się w tworzeniu niestandardowych, internetowych rozwiązań reklamowych, ded