Komunikat prasowy „Pierwsza miłość” – 14 lutego wyjątkowa walentynkowa czołówka 13.02.2014 16:47 ATM GRUPA S.A. Tylko jeden raz, właśnie 14 lutego, z okazji święta wszystkich zakochanych, widzowie
Warszawa, 7 luty 2019 r.Informacja prasowaDelecta promuje Walentynki na czekoladowoPowiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego m
Komunikat prasowy Walentynki w mBank Cyber Cafe 14.02.2003 13:06 Grupa mBank mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA otwiera kolejną kawiarenkę internetową, tym razem w swoim rodzinnym mieście
Komunikat prasowy Na Walentynki ceny akcji rosną 14.02.2008 12:11 GOLDENEGG Sp. z o.o. Przedstawione w środę zaskakująco dobre dane makro ze Stanów Zjednoczonych zdecydowanie poprawiły nastroje giełdowych inwestorów. Wed
Komunikat prasowy Pamiętaj o Walentynkach – Statoil mówi Kocham Cię 04.02.2004 15:44 Statoil Poland Sp. z o.o. W dniach od 09 do 14 lutego 2004r. wszyscy zarówno zakochani jak i jeszcze wolni Klienci Statoil, korzystaj
Komunikat prasowy Czy to jest sympatia, czy to jest kochanie? – walentynkowy raport NewsPoint 14.02.2008 11:05 NetSprint.pl NewsPoint przygotował okolicznościowy walentynkowy raport na temat serwisów randkowych. Zesta
Komunikat prasowy Walentynki z AllPay 23.01.2007 17:00 Dotpay Życząc wszystkim zakochanym szczęścia w miłości, AllPay przygotował walentynkową promocję, dzięki której dwie pary spędzą niezapomniany weekend w Karpacz
Walentynki to bardzo miły dzień, zwłaszcza dla tego, kto dostał kartkę walentynkową. Dorośli traktują kartki walentynkowe jako znak, że ktoś o nich pamięta. Dzieci zaś i młodzież traktują je bardzo poważnie i niejeden n
Komunikat prasowy Fortuna przed trzydziestką – raport magazynu studenckiego „?dlaczego” 31.01.2011 16:17 Platforma Mediowa Point Group SA Mają po dwadzieścia kilka lat i obracają fortunami. Niektórzy ni
Data publikacji: 2014-02-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazd coraz popularniejszym sposobem na spędzenie walentynek. 88 proc. turystów wybrało miasta europejskieKategoria: Konsument, BIZNESRośnie zainteresowa